آموزش، توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در دستور کار قرار دارد


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814936

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آموزش، توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان در نیروهای مسلح سه اولویتی است که در دستور کار قرار دارد و محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ محمد محمود ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که تاریخ مردم یک کشور ثابت می کند و روایات نیز چنین عمل می کنند. در برابر دشمن متجاوز متحد شدند که هیچ نیرویی جز قدرت الهی نمی تواند آنها را متحول کند.

وی گفت: خدمت سربازی نقطه شروعی برای ظهور روحیه همبستگی و میهن پرستی است که جوانان کشورشان در حال تبدیل شدن به ملتی به وسعت یک کشور و آمادگی برای پیوستن به صفوف سربازان هستند، بنابراین ارتش بزرگ جامعه متعلق به دفاع و یک فرد تأثیرگذار است «حافظ هویت مرز و محیط زیست و ناموس مردم است.

جانشین معاونت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نمایش روحیه پاسداری، جوانمردی و رشادت در سربازان گفت: این نظام دینی انقلاب اسلامی است و این افتخار علاوه بر وظیفه، عبادت محسوب می شود.

محمودی بیان کرد: رشادت ها و استقامت دوران دفاع مقدس در گرو تلاش و کوشش سربازان وطن دوستی بود که خالصانه پا به وادی دفاع و دفاع از این مرز و بوم نهادند و با مقاومت و مبارزه در مقابل صحنه های زیبایی از رشادت و جوانمردی خلق کردند. دشمن رفت متجاوز

وی تاکید کرد: امروز اگر جایگاه ایران عزیز رفیع و رفیع است و پیشرفت آن چشم جهانیان را کور کرده است به این دلیل است که خون هزاران شهید در این خاک پاک برای حفظ عزت و سربلندی خود ریخته شده است. “

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام خاستگاه اندیشه ها و مکتب های فکری و خدمتی انسان ساز است، افزود: امروز سربازان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جایگاه و جایگاه اجتماعی ویژه ای برخوردارند. “

محمود ادامه داد: نیروی نظامی باید سرشار از نشاط و مهارت باشد که این امر مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و دستور کار فرماندهان است.

وی گفت: بنابراین در برنامه آموزشی 5 ساله از سال 1397 تا 1401 سربازان از استثمارگر به استثمارگر تبدیل می شوند که بر اساس این برنامه تمامی سربازان تحت پوشش آموزش، توانمندسازی و مهارت آموزی قرار می گیرند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به این ترتیب جوانان واجد شرایط در زمینه مهارت های پس از سربازی جذب می شوند و می توانند از مشوق های ارائه شده بهره مند شوند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید