فرصت ایده آل نظامی برای تقویت مهارت ها / پیگیری توانمندسازی سربازان در دستور کار

ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1795838

در جلسه کمیته آموزش سربازان مورد بحث قرار گرفت.

میزبان سی و نهمین جلسه شورای عالی آموزش نظامی وزارت کشور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سی و نهمین جلسه شورای عالی آموزش افسران ارتش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، فرمانده مرکز آموزش مرکزی، نمایندگانی از نیروهای مسلح به میزبانی وزارت کشور برگزار شد. و ادارات دولتی مرتبط با آموزش و اشتغال.

در این جلسه تلاش معاون اقتصادی وزارت کشور تورم و اشتغال را دو مشکل اساسی کشور برشمرد و آموزش نیروهای جذب شده را گامی مثبت در راستای اشتغال جوانان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش سربازان نیروی زمینی. جمهوری اسلامی ایران سربازان باید تحت تعقیب جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه باید با ارزشیابی مستمر برای ارتقای کیفیت آموزش تلاش کرد گفت: سرباز و سرباز واژه مقدسی است و سرباز نیازمند توجه ویژه است.

در این دیدار سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی با جمع بندی فرامین فرمانده معظم کل قوا، فلسفه خدمت سربازی را اعلام کرد و سپس کلیدواژه های ماموریت های قرارگاه از جمله توانمندسازی را اعلام کرد. ، ارتقاء و جذابیت، استفاده بهینه و کارآمد دستگیرشدگان استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح را تشریح کردند.

نمایندگان ارتش، سپاه، ناجا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارتخانه های کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و تجارت، صادرات و بانک های ملی به طور خلاصه اشاره می کنند. تا 9 ماهه 1400.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه به نمایندگی از استان های کشور گزارشی از عملکرد کارگروه تخصصی مهارت و اشتغال استان های کشور ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید