اجرای طرح ملی مهارت آموزی سربازان مازندرانی / ضرورت توانمندسازی جوانان در خدمت

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792537

حسن رنگرس گفت: طرح ملی مهارت آموزی باید برای سربازان جوان مازندرانی نتیجه خوبی داشته باشد تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری دوره های ورزشی و همچنین آموزش نیروهای نظامی در مازندران باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ حسن رنگرز عصر چهارشنبه در نشست بررسی و ارزیابی طرح ملی مهارت آموزی سربازان مازندرانی اظهار داشت: این طرح ملی با موضوعاتی در خصوص نحوه اجرای طرح، کاستی ها و کاستی ها، درخواست ها و درخواست های مرکز اجرا و ارتقای کیفی برگزار شد. کیفیت دوره ها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با ارزیابی تلاش برای توانمندسازی جوانان در دوران خدمت مقدس سربازی، افزود: اجرای طرح در جذب سرباز بسیار موثر است و موضوع مهارت های جوانان مورد استقبال خانواده ها قرار خواهد گرفت؛ تاکنون ظرفیت هدف گذاری شده است. در مازندران سه برابر شده است.

محمدمهدی فقیه مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با تاکید بر تمرینات ورزشی در پادگان گفت: دوره های آموزشی مقدماتی سربازان متشکل از 51 رشته ورزشی می تواند در دوره ها استفاده شود. فدراسیون ها، جهاد دانشگاهی نیز در این راستا حائز اهمیت است.

محمدرضا ییلاگی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم خواستار نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد جوانان در روند اجرای این طرح ملی شد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر 40 درصد از سربازان کاندیدای دوره های سربازی واجد شرایط هستند و ظرفیت 120 هزار نفری برای استان مازندران اعلام شده که تاکنون 70 هزار نفر از این تعداد تکمیل شده است.

سید مرتضی ساداتی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و پادگان های شهید قاسمیان و شهید ادیبی مرزآباد در اجرای طرح مهارت سرباز تشکر کرد و گفت: کارکنان نیروهای مسلح توسط واحد جهاد دانشگاهی مازندران انجام می شود.

وی ادامه داد: دوره های آموزشی «مهارت های عمومی کار و کارآفرینی» و «مهارت های عمومی زندگی» بر اساس تفاهم نامه همکاری آموزشی فی مابین در قالب ارائه کتاب و جلسات اشکال زدایی حضوری در 4 جلسه برگزار می شود. ساعت ها با اساتید مجرب آموزش هر مهارت.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد مازندران گفت: پس از برگزاری جلسات رفع اشکال از سربازان تست گرفته می شود و جلسه آزمون زیر نظر کارکنان مراکز آموزشی برگزار می شود.

ساداتی در پایان گفت: 3 هزار و 693 سرباز در این طرح از اردیبهشت امسال تا پایان آبان ماه آموزش های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید