نهادینه‌سازی آموزش مهارت‌های سربازان یکی از رویکردهای مهم اردوگاه بوت نیروهای مسلح است


ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917688

معاون آموزش بوت کمپ نیروهای مسلح:

گودرزی گفت: نهادینه شدن آموزش مهارتی سربازی از رویکردهای مهم بوت کمپ نیروهای مسلح است و در این راستا هم نهادهای نگهبانی و هم رسانه ها باید کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ فرامرز معظمی گودرزی معاون آموزش قرارگاه آموزشی نیروهای مسلح کشور عصر امروز در کارگروه جذب و آموزش کارکنان فعال نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: قرارگاه آموزشی سربازان فعال در نیروهای مسلح در سال 1396 تشکیل شده است. مطابق با تدوین و ابلاغ راهبردها و هم افزایی ظرفیت ها در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مهارت آموزی گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه تشکیل نهضت تربیت سرباز یکی از اهداف تشکیل قرارگاه تربیت سرباز بود، گفت: با این راهکار سربازان با مهارت های تخصصی از خدمت سربازی رها می شوند و قطعاً این امر برکات زیادی را برای نظام به همراه خواهد داشت. جوانان و جامعه .

سردار گدرزی تاکید کرد: نهادینه شدن آموزش مهارتی سربازی از رویکردهای مهم قرارگاه آموزشی نیروهای مسلح است و در این راستا هم نهادهای نگهبانی و هم رسانه ها باید کمک کنند.

وی افزود: بیش از چهار سال از راه اندازی اردوگاه مهارت آموزی می گذرد و خوشبختانه شاهد برکات این اردو هستیم و یکی از دستاوردهای این اردو دریافت گواهینامه مهارت آموزی بیش از 700 هزار سرباز است.

معاون آموزش بوت کمپ نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بوت کمپ نیروهای مسلح با نیازسنجی و علاقه گام برمی دارد، گفت: خوشبختانه این اردوها در طول سالیان گذشته توانسته اند گام های بلندی در زمینه آموزش های مهارتی عمومی و خصوصی داشته باشند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و نگاه حاکم در نیروهای مسلح، فضای نظامی به محیطی مانند دانشگاه برای کسب علم، دانش، معنویت و دانش تبدیل شده است و امیدواریم با تقویت با این دیدگاه در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری گام برداریم.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در زمینه مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه دارای فرصت های فراوانی است و تاکنون عملکرد نیروهای مسلح در این زمینه بسیار موفق و درخشان بوده است که این امر مرهون هم افزایی سایر نهادها و نیروهای مسلح است. چشم انداز دولت سیزدهم ملی و انقلابی باید با موفقیت بیشتری کار کند و جزو استان های اول باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید