چرخش های تحول آفرین با رویکردهای آموزشی جدید، محرک های فرآیند آموزش و یادگیری هستند


ساعت: 17:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910029

زهرا نجار گفت: حلقه های تحول آفرین و نقش آفرینی با رویکردهای نوین آموزشی، محرک های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، زهرا نجار امروز پنجشنبه در نشست قطبی مدارس غیردولتی و هیئت امنای استان که با حضور روسای ادارات مشارکت های مردمی پنج استان ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان برگزار شد، گفت: و لرستان به میزبانی کرمانشاه گفت: توانمندسازی و تمرکز معلمان برنامه درسی کلاس های چندپایه یکی از برنامه های ابتدایی است که توسط مدیران آموزشی در سال تحصیلی 1402-1401 اجرا شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه رویکردهای نوین آموزش ابتدایی در راستای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین است، افزود: حلقه های تحول آفرین و نقش آفرین با رویکردهای نوین آموزشی و تربیتی، محرک های فرآیند یاددهی و یادگیری در مدارس ابتدایی و این موضوع باید ذکر شود.

این مسئول تصریح کرد: مدیران آموزشی باید از دانش، تجربه و مهارت و شور (کاریزما شخصی) لازم برای این حرفه برخوردار باشند و به سه مهارت فنی، انسانی و بصیرت تسلط داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مدیران آموزشی باید نحوه تدریس معلمان و برنامه هفتگی مدارس چندپایه را در بازدید، طرح درس ارزیابی و نظارت کنند تا کیفیت آموزش در مدارس چندپایه ارتقا یابد. برنامه درسی و توانمندسازی معلمان مهمترین هدف این معاونت است.

نجار در این دوره باید به عنوان دستان توانمند حوزه آموزش ابتدایی استان برای ارتقای کیفیت آموزش در مناطق روستایی و عشایری و ایجاد ارتباط معلمان و دانش آموزان یکی از پیشتازان آموزشی باشد.
وی بیان کرد: مدیران آموزش و پرورش باید با رصد مشکلات و نواقص مدارس عشایری و روستایی و گزارش آن به آموزش و پرورش استان نسبت به رفع نواقص و نواقص اقدام کنند.


28afecee 1d8a 4144 ac53 071061e677ed خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید