سربازان هویت ملی دارند و بخشی از اقتدار نیروهای مسلح هستند

ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921610

فرمانده نیروی دریایی سپاه به سربازان متاهل گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزئی از توان رزمی و اقتدار نیروهای مسلح هستند و به تک تک آنها افتخار می کنیم و مانند فرزندانم آنها را دوست دارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار طنسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در جمع سربازان متاهل شرکت کننده در دوره آموزشی و خانوادگی رزمندگان متاهل نیروی دریایی سپاه که برای اولین بار در نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد، گفت: سربازان هویت ملی دارند و بخشی از قدرت و اقتدار رزمی نیروها هستند.» آنها مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را به عنوان فرزندانم دوست دارم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دیدگاه سربازان تغییر کرده است و این عزیزان در نیروهای مسلح از اعتبار و شخصیت خاصی برخوردارند سربازان عزیز و جایگاه سربازی تاکید شده است.

سردار تنسیری افزود: تمهیداتی در نیروی دریایی سپاه به گونه ای اندیشیده شده است که ضمن حفظ حرمت و شخصیت سربازان، متناسب با نیاز سازمانی به رشته های تخصصی خود واگذار شوند.

وی تصریح کرد: در رده های اصلی مراکز مهارت آموزی برای آموزش و فراگیری حرفه عملی و اشتغالزا ایجاد کرده ایم، به سربازان متاهل و دارای فرزند توجه و حمایت ویژه داریم، کمک های مؤمنانه و حمایتی برای حل جیرید ویژه می کنیم. تاکید بر خدمت سربازان متاهل در نزدیک ترین موقعیت به محل سکونت در برنامه، پیگیری موثر برای رفع مشکلات، اطمینان و بررسی وضعیت آنان در بازدید از محل به صورت مستمر برنامه، حمایت و حمایت از سربازان نخبه و موضوع ارتقای تحصیلی، حضور سربازان در برنامه های هفتگی فرهنگی و آموزشی، سمینارهای سبک زندگی و مشاوره، دوره های آموزشی و تعالی، اردوهای فرهنگی و آموزشی، راهیان نور مریه، برگزاری جلسات همفکری و ارائه را برای آنان فراهم کند. حضور آنان در جشنواره ها و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی بخشی از اقدامات دلسوزانه برای تکریم سربازان و ارج نهادن به کرامت آنان در نیروی دریایی سپاه است.

دریادار تنگسیری با قدردانی از اهمیت تشکیل خانواده در اسلام افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر است که در همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رتبه اول نظامی را دارد. به لطف خداوند متعال امسال دو دوره آموزش و پرورش خانواده سربازان متاهل با استفاده از اساتید مجرب و فرهیخته در شهرهای مقدس شیراز و مشهد برگزار می شود تا ضمن استفاده از خدمات اجتماعی از فضای معنوی حرم ها نیز بهره مند شوند. .

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با توجه به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی و ترویج موضوع مهم ازدواج و فرزندآوری، انشالله در سال آینده ظرفیت و تعداد این دوره های موثر با استقبال شایسته ای از طرف سربازان و خانواده های محترمشان را افزایش می دهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، نقش سربازان را در آمادگی و قدرت رزمی مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کشور گرامی باد پیشرفت روز در چشم دشمنان جوانان نسبت به تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب بسیار خوشبین و امیدوار هستند و این نشان دهنده اهمیت نقش جوانان در این زمینه

دریادار تنگسیری با اشاره به نقش معنویت و اخلاق در زندگی خانوادگی و تعامل اجتماعی افزود: قدر زندگی خود را بدانید و اگر مشکلی پیش آمد به آن نمک زندگی نگاه کنید، در هر زندگی فراز و نشیب، سختی و آسانی وجود دارد. مشکلات و شادی‌ها وجود دارد، باید به یکدیگر توکل کنید و به خدا توکل کنید و از زندگی حضرت علی و فاطمه زهرا (س) که بهترین و شایسته‌ترین خاندان دنیا هستند الهام بگیرید. با هم تصمیم بگیرید و با هم مشورت کنید.

سردار تنسیری گفت: سبحان الله امام خامنه ای امروز با وجود همه تحریم های ظالمانه و هجمه های تهدیدآمیز دشمنان، با توکل به خداوند متعال استوار و استوار می ایستد و کشور را به جلو و به آینده ای مطلوب می رساند و فرمان می دهد. در مورد آینده محکم و بسیار مطمئن باشیم. البته آینده متعلق به شما جوانان است و باید با تلاش و کوشش آینده خود را به بهترین نحو رقم بزنید.

سردار تنگسیری با تشریح نقش جوانان در گام دوم انقلاب، ویژگی های مورد انتظار یک جوان سرباز انقلاب اسلامی، گفت: سرباز جوان انقلابی باید با توکل به خداوند متعال، پرتلاش و کوشا باشد. که اول وقت نماز جماعت و عبادت عاشورا باشد، ولایتمدار و بمان، عالم باش و تاریخ ایران قبل و بعد از انقلاب را حتما بخوان، به پدر و مادر و بزرگتر احترام بگذار، مهارت و حرفه تخصصی بیاموز در ایام سربازی و از مشکلات و گرفتاری های زندگی نترسید، آنها را عاقلانه و با حوصله حل کنید و در جامعه نقش موثری داشته باشید.

سردار تنگسیری با دانستن اهمیت صبر و بردباری در زندگی زناشویی، اظهار کرد: صبر، بردباری و گذشت در زندگی زناشویی بسیار مهم است. اگر زوجین بخشش را سرلوحه زندگی خود قرار دهند بسیاری از مشکلات آنها حل می شود و زندگی آنها ماندگارتر و لذت بخش تر می شود. البته در زندگی مشترک سختی های خوشایندی وجود دارد که اگر به خدا توکل کنید همه این مشکلات حل می شود.

وی افزود: لباس انسان حافظ کرامت انسان است. زن و شوهر نباید تا آخر عمر رازهای زندگی خود را به کسی بگویند. اختلاف نظر در زندگی مشترک طبیعی است. نباید فوراً این تفاوت ها را به دیگران بگویید، زن و شوهر دریایی از تفاوت ها دارند که اگر این تفاوت ها را خوب درک و درک کنند، می توانند با درک این تفاوت ها زندگی را شیرین و دلپذیر کنند.
خداوند به شما زندگی خوب، پایدار، همراه با معنویت، سلامتی و عافیت عطا فرماید و فرزندانی خوب به جامعه عطا کند.

دوره های آموزشی ویژه سربازان متاهل به همت معاونت آموزشی و عقیدتی سیاسی ریاست جمهوری مقام معظم رهبری و حمایت سردار طنسیری فرمانده نیروی دریایی ارتش برای اولین بار در سطح نیروهای مسلح برگزار می شود. نیروی دریایی سپاه

در پایان این دوره با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید دانیال رضازاده از شهدای مدافع امنیت مشهد که خانواده وی در مراسم اختتامیه دوره مذکور حضور داشتند، هدایایی نفیسی به همسر و فرزندان این سربازان اهدا شد. توسط فرمانده نیروی دریایی سپاه .

دیدگاهتان را بنویسید