مخالفت ستاد نیروهای مسلح با خرید سرباز برای متاهلین؟!

مخالفت ستاد نیروهای مسلح با خرید سرباز برای متاهلین؟!

روز جدید خلیل بهروزی فر درباره تایید یا عدم تایید تصمیم کمیته مشترک در ستاد کل نیروهای مسلح: در ارتش.

خلیل بهروزی فر درباره تایید یا عدم تایید تصمیم کمیته مشترک در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موفق به گذراندن خدمت سربازی شده اند.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت درباره آزادی سربازی افراد سی و چند ساله که دارای دو فرزند هستند، گفت: سربازی موضوعی است که ستاد کل نیروهای مسلح را تحت تأثیر قرار می دهد. هر تصمیمی در این زمینه باید به تایید ستاد کل برسد، زیرا به موضوع امنیت ملی برمی گردد. زیرا متولی و مالک اصلی ستاد کل نیروهای مسلح است. در نتیجه بر اساس نیازهای خود در سراسر کشور برنامه ریزی و تصمیم گیری می کنند.

وب ادامه داد: آنچه در ابتدا در کمیته مشترک تصویب شد بسیار واضح و آشکار بود که تضعیف و بی عدالتی زیادی ایجاد خواهد کرد. این امر باعث می شود کسانی که تمکن مالی ندارند نتوانند از این قانون استفاده و بهره مند شوند. در نتیجه به نفع این جامعه هدفی که از طبقه مرفه و مرفه جامعه محسوب می شود پایان یافته است.

بهروزی فر افزود: آنچه اکنون در کمیسیون مشترک تصویب شده است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مشوق است و تاکیدی که خود حضرت آقا بر بحث جوانان جمعیت داشته اند نیازمند یک سری مشوق هایی است که باید در نظر گرفته شود. برای تحقق این مهم در ایالت. با توجه به این موضوع، این طرح تصویب شد، اما بسته به نظر ستاد کل نیروهای مسلح در این خصوص، باید نظر خود را اعلام کنند تا تصمیم کمیته مشترک در مجلس تصویب شود.

بهروزی فر در خصوص نظر هیات امنا در این خصوص گفت: نمی توان پیش بینی کرد.

خلیل بهروزی فر درباره تایید یا عدم تایید تصمیم کمیته مشترک در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موفق به گذراندن خدمت سربازی شده اند. مهم است. جامعه آماری ایجاب می کند که اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم پس از آن تصمیم گیری کنیم. ما هنوز این آمار را دریافت نکرده ایم.

سخنگوی فومن با اشاره به افکار عمومی درباره موضوع دیه سربازی گفت: نمی دانم. اما به نظر من قطعنامه دوم که در رابطه با بحث 30 ساله با دو فرزند یا بیشتر صورت گرفت، دیدگاه بسیار مثبت و بهتری نسبت به قطعنامه اولی که تصویب شد، به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید