دیدار رئیس فراکسیون راهبردی مجلس با رئیس فدراسیون فوتبال


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839983

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا میر تاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی که پیش از این در نشست مشترک با رئیس فدراسیون فوتبال بر لزوم حمایت همه جانبه از برنامه های تمرینی تیم ملی تاکید کرده بود. تیم برای حضور موفق در مذاکرات جام جهانی 2022 با رئیس فدراسیون فوتبال.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس در این جلسه گفت: موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی یکی از موضوعات مورد توجه مردم و جامعه جوانان ورزش دوست کشور است. مجلس و دولت به عنوان دوازدهمین متحد در این مقطع در کنار فدراسیون حضور دارند و نقش حمایتی خود را ایفا می کنند.
سید میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال با قدردانی از توجه ویژه نمایندگان و فراکسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مسابقات آتی و سفر تیم ملی به کانادا، اردوها و بازی ها به صورت رایگان برگزار می شود. رایگان یا با کمترین قیمت اما با توجه به محدودیت زمانی و زمان اندک باقی مانده تا شروع مسابقات، امیدواریم با حمایت مجلس و دولت و تصویب اعتبارات مصوب بتوانیم راه را ادامه دهیم و به ویژه برای بازی های بعدی برنامه ریزی کنیم. جام جهانی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید