حضور رئیس کمیته اخلاق کنفدراسیون هاکی آسیا و رئیس فراکسیون ورزش در فدراسیون هاکی


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883337

رئیس کمیته اخلاق کنفدراسیون هاکی آسیا و نایب رئیس علوم انسانی دانشگاه آزاد و رئیس فراکسیون ورزش مجلس در فدراسیون هاکی حضور یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، فدراسیون هاکی میزبان حجت الاسلام والمسلمین خسروپنا، رئیس کمیته اخلاق کنفدراسیون هاکی آسیا و نایب رئیس علوم انسانی دانشگاه آزاد و محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش در مجلس.

فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در فدراسیون هاکی و دیدار با رئیس قدیمی این فدراسیون، بر لزوم حمایت مادی و معنوی مجلس و دولت از ورزش کشور به ویژه مردمی تاکید کرد. و ورزش اصیل هاکی و برای فعالیت های این فدراسیون آموخت.

فروردین آمادگی کامل خود و فراکسیون ورزش مجلس را برای حمایت از فدراسیون هاکی اعلام کرد و با اشاره به سابقه موفق مدیریت قدیمی ورزش در دانشگاه آزاد، روند رو به رشد این رشته در سال های اخیر به ویژه ارتقای چشمگیر هاکی از راه دور را عنوان کرد. مناطق و روستاها، به عنوان و بالقوه رشد توجه، ابراز خوشحالی و امیدواری در موضوع استعدادیابی و تربیت. وی به عنوان یکی از اتفاقات مثبت اخیر توجه ویژه فدراسیون را به شاخه المپیک این رشته یعنی . هاکی روی چمن.

در این دیدار صمیمی، بهرام آلدی رئیس فدراسیون هاکی روی یخ با ارائه گزارش کاملی از اردوهای آماده سازی تیم های ملی مردان و زنان برای حضور در بازی های آسیایی تایلند از حمایت های فردوردین قدردانی کرد.

در این جلسه که در ادامه نشست هفته گذشته کشور ها در فیروزآباد استان فارس برگزار شد، زیرساخت ها و نیازهای مادی فدراسیون هاکی برای گسترش هر چه بیشتر این رشته در زمین های چمن و ساحلی در تمامی استان های کشور بررسی شد. کشور مورد بحث قرار گرفت و رایزنی هایی برای حمایت هر چه بیشتر صورت گرفت و مجلس و دولت باید از این میدان مردمی بیرون کشیده شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید