دیدار رئیس و دبیر کل فدراسیون با رئیس کمیسیون بدوی انتخابات


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880443

رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال در آستانه ثبت نام انتخابات هشتم شهریور ماه با رئیس کمیسیون بدوی انتخابات جلسه مشترکی برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار رئیس و دبیر کل فدراسیون با رئیس کمیته پیش انتخاب، مسائل مربوط به روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه این اساسنامه با حضور سید میرشاد مجدی، حسن کامرانی فر و علی فلاحتی شهاب الدینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از آنجایی که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال مسئولیت تصمیم گیری سیاسی و برگزاری مجمع عمومی بر عهده کمیسیون ابتدایی انتخابات است، جلسه مشترکی در این راستا برای همسویی بهتر و بهتر ارکان فدراسیون با انتخابات مستقل برگزار شد. کمیته

انتخاب محل برگزاری جلسه انتخابات، شرایط لازم، مکانیزم ثبت نام کاندیداها و روند برگزاری جلسات کمیته بدوی و تجدیدنظر و زمان مورد نظر و هماهنگی بخش های مختلف فدراسیون با رهبری دبیر کل برای همراهی کمیسیون بدوی در روند انتخابات یکی از موضوعاتی بود که در آستانه ثبت نام این جلسه و هماهنگی های لازم بین کمیسیون انتخابات و مسئولان این شورا مطرح شد. فدراسیون به ویژه دبیر کل که مجری سیاست ها و تصمیمات کمیسیون بدوی برگزاری مجمع انتخاباتی تلقی می شود، بر اساس اساسنامه اتخاذ شد.

از 23 تا 30 تیرماه ثبت نام انتخاب رئیس و دو نایب رئیس و همچنین عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بر اساس فراخوان منتشر شده انجام می شود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید