دیدار سخنگوی سپاه با اصحاب رسانه در کوم


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838802

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی با اصحاب رسانه و مدیران مطبوعاتی کومی درباره اهداف و دستاوردهای این کنگره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای روحانی عصر امروز (شنبه) در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی در شهر مقدس قم با اصحاب رسانه و مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد. شهدای روحانی در کوم.

شریف با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی در قم در چهارم خرداد گفت: یادواره های شهدای روحانی در تمام استان های کشور برگزار می شود و در برخی استان ها این یادواره ها دو یا سه بار برگزار شده است که کنگره در کوم است. با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از ابزار رسانه ای برای تحریف واقعیت ها استفاده می کند، افزود: تلاش می کنیم با فعالیت های رسانه ای در کنگره شهدای روحانی تصویری دقیق و جامع از شهدای روحانی ارائه کنیم.

وی ادامه داد: نماینده ولی فقیه در سپاه با رهبری حوزه های علمیه تاکنون جلسات مختلفی را برگزار کرده تا از ظرفیت سمینارها برای برگزاری این کنگره به خوبی استفاده شود.

شریف با اشاره به نشست خبری کنگره شهدای روحانی در روز شنبه هفته آینده گفت:

وی توجه کنگره شهدای روحانی به خدمات روحانیت در حوادث طبیعی، دستاوردهای روحانیت در مقابله با تاج و تخت و روحانیت شهید مدافع حرم را برشمرد و گفت:

شریف گفت: روحانیون آزاد در قزوین و فرماندهان در خوزستان و مراسمی برای روحانیون پیشکسوت برگزار می شود.

وی چالش 4 هزار خانواده ایثارگر در نقاط مختلف کشور را از برنامه های کنگره شهدای روحانی عنوان کرد و گفت: این برنامه تا روز کنگره شهدای روحانی ادامه خواهد داشت.

در این دیدار مدیران رسانه ای کوم با توجه به لزوم ایجاد محتوای کاربردی از جمله کتاب در کنگره شهدای روحانی، گسترش فعالیت های تبلیغی برای ارائه شهدای روحانی به ویژه شهدای برجسته این قشر با استفاده از ابزارهای رسانه ای نوین مانند انیمیشن برای معرفی شهدا، ایجاد فضای ویژه برای محتوا. به صورت مجازی روز شهدای روحانی را نامگذاری کردند و جشنواره رسانه ای ویژه شهدای روحانی را برگزار کردند.

همچنین تقویت تعامل کارکنان کنگره شهدای روحانی با اصحاب رسانه، تهیه تاریخ شفاهی رزمندگان روحانی، تبیین اهداف کنگره مردمی از دیگر موضوعات مطرح شده توسط رسانه ها در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید