دیدار صمیمی با اعضای تیم ملی ب/ تماشای تمرین در پایان روز شلوغ داوری


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887492

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه شنبه 20 مردادماه) با دکتر محمدرضا داورزنی دیدار کردند و رئیس فدراسیون والیبال در پایان روز پرمشغله عطایی به تماشای تمرین شاگردان عطایی نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 27 مردادماه در شهر قونیه ترکیه برگزار می شود و تیم های ملی والیبال بانوان و آقایان ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز (سه شنبه 20 مرداد) با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ب دیدار و در خصوص اهمیت این دوره از مسابقات با آنها گفتگو کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی با تاکید بر اینکه حضور در تیم های ملی والیبال رقابتی شده خطاب به بازیکنان گفت: برای جایگاه خود ارزش قائل باشید زیرا بازیکنان زیادی برای عضویت در تیم های ملی والیبال ایران تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: زندگی سالم و حرفه ای خود را دنبال کنید و زیاد درگیر فضای مجازی به خصوص در زمان مسابقات نشوید.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: نگران برد و باخت در مسابقات نباشید و زیبا بازی کنید تا دل مردم از رقابت شما با حریفان شاد شود.

داوری با اشاره به اینکه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به والیبال دارد، گفت: تیم ها و همچنین مسئولان کاروان نگاه ویژه ای به تیم های ملی والیبال مردان و زنان کشورمان دارند.

رئیس فدراسیون والیبال که صبح در مراسم افتتاحیه کتاب «معمار والیبال نوین ایران» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حضور یافت، بعد از ظهر با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جوانان اعزامی دیدار کرد. به جام کنفدراسیون والیبال آسیا که به هتل محل اقامت تیم رفته بود از ساعت 19 در آخرین مرحله از روز پرمشغله خود به تماشای تمرین ملی پوشان و شاگردان بهروز عطایی نشست. فدراسیون والیبال

تیم ملی والیبال ایران ساعت هشت فردا (چهارشنبه 21 مردادماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد آنکارا حرکت می کند و از آن شهر با اتوبوس راهی قونیه میزبان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید