دیدار فوتبالیست های تیم ملی با معاون اول رئیس جمهور/ با مسئولان در حوزه های مختلف دیدار داشت.


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882506

دولت در تصمیمات فنی تیم ملی دخالت نمی کند

سخنگوی دولت گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال با معاون اول رئیس جمهور دیدار نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد. این سوالات فقط در سطح حمایت از تصمیمات خود فدراسیون است. دولت حمایت از تیم ملی را وظیفه خود پذیرفت و اعلام آمادگی کرد. به همین منظور جلساتی بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد.

و ادامه داد: وزیر ورزش و نایب قهرمانش به اردوی تیم ملی آمدند. آنها در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور آمدند و گزارش جلسات، صحبت های خود با فدراسیون و همه اعضای تیم ملی را ارائه کردند. مطالبات در حوزه های مختلف برای حل مشکلات تیم ملی مطرح شد. دولت نیز برای حل بسیاری از مشکلات تصمیماتی گرفت و برای کمک اعلام آمادگی کرد. حمایت و کمک دولت در هر زمینه با تاکید بر اینکه دولت به هیچ وجه در بحث تغییر ترکیب تیم ملی دخالت نخواهد کرد، آماده کمک به فدراسیون برای اجرای راهکار فنی خواهد بود.

سخنگوی دولت افزود: همچنین اخباری مبنی بر دیدار برخی بازیکنان منتشر شد. ملاقاتی با معاون اول رئیس جمهور صورت نگرفت، اما با برخی مسئولان در حوزه های مختلف جلساتی صورت گرفت، نه در سطح معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمهور. من خودم جلساتی با رئیس سابق و رئیس جدید فدراسیون داشتم. دیگران نیز. گروه های مختلفی که نگران موفقیت تیم هستند سوالاتی را مطرح کرده اند. قبلا در همه زمینه ها همینطور بود. متولیان هر ولسوالی دسترسی لازم را به کارمندان دولت داشتند و یکی از ویژگی های این حکومت مردمی بودن، در دسترس بودن، آماده بودن برای شنیدن حرف ها، درخواست ها و درخواست های درست بود. این سوال محدود به یک یا دو نفر نبود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید