دیدار قضات استان کرمان با خانواده شهید پورجعفری

ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796359

در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همرزمش شهید پور جعفری، مسئولان ارشد استانی صبح امروز با خانواده وی دیدار و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، رئیس قاضی استان کرمان با همراهی رئیس دادستان کرمان و انقلاب، مدیرکل دادگاه های عمومی و انقلاب و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید حاج حسین پورجعفری .

رئیس قاضی استان کرمان در این نشست گفت: دادگستری کرمان خدمت رسانی به خانواده معظم شهید را در ایام مصادف با دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری الزامی می داند. مودب و محترم باشید. .

22b750eb 6229 4b03 bb5e 6a6e9443ad49 خبر خاکستری

یدالله موحد با اشاره به یاد و خاطره سردار شهید حسین پورجعفری تاکید کرد: این شهید والامقام 40 سال از عمر پربرکت خود را در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت از همرزمان و راز سرلشکر حاج قاسم سلیمانی سپری کرد.

وی تاکید کرد: علاقه و ارتباط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری رابطه دانشجویی و هدفمندی بود و حاج قاسم نیز به سردار پورجعفری علاقه خاصی داشت و در نهایت با هم به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس قاضی استان کرمان ادامه داد: امیدواریم خداوند بر درجات شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری بیفزاید و عنایت کند تا شرمنده شهدا نباشیم.

e72110c5 e28d 4c53 8638 54e844e1572f خبر خاکستری


حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی مدیرکل دادگاه های عمومی و انقلاب کرمان نیز در سخنانی گفت: شهدای اسلام به ویژه شهدا. جبهه مقاومت باید به این اصل اساسی پایبند باشد و در مسیر ولایت مداری حرکت کند.

در این دیدار همسر شهید پور جعفری به بیان شئونات اخلاقی خود پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید