لزوم مطالبه شهادت شهید سلیمانی از وکلا و قضات کرمانی/محکومین قیام در استان کرمان پا نگذارند


ساعت: 20:48
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841554

سردار حسین معروفی گفت: انتظار داریم مطالبه شهادت و خون شهید سلیمانی از سوی کرمان مطرح شود و قضات و وکلای کرمانی در این زمینه که انتظار جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است اقدام کنند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی امشب در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس جدید قاضی استان کرمان با تبریک سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ما است. 1961.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به رئیس جدید کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: شما به استان خود و زادگاه حاج کاسم بازگشته اید و با شناختی که از شما داریم حرکت جدیدی در استان آغاز خواهد شد. استان

وی گفت: قوه قضائیه در حوزه مدرسه حاج کاسم و در ساختار تعریف شده در این مدرسه نقش موثر و آشکاری دارد و در این زمینه کارهای زیادی انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: برای اعتلای مکتب شهید سلیمانی در سه حوزه فعالیت کردیم؛ اولین محور اندیشه بلند سردار شهید سلیمانی این است که با کار روی این محور برای ایران اسلامی انرژی تولید کنیم و سی سامانه در این حوزه تعریف کرده ایم و دانشگاه آزاد اسلامی بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تدوین کرده است.

سردار معروفی با بیان اینکه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی برای ما یک فرصت است، گفت: محور دوم را در این حوزه در نظر گرفته ایم؛ در این راستا محور دوم را در نظر گرفته ایم. همانطور که در دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی شاهد حضور بیش از هزار زائر خارجی از 70 ملیت و کشور هستیم و این موضوع برای ما مهم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: محور سوم در اعتلای مکتب سرلشکر شهید سلیمانی اعتلای مکتب حاج قاسم است و در این راستا اجازه نمی دهیم شهید از مردم جدا شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم درخواست شهادت و خون شهید سلیمانی کرمان از سوی کرمان مطرح شود و قضات و وکلای کرمان در این زمینه اقدام کنند که این انتظارات از جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی و خانواده شهید است. اصلا صحبت نکن

این مسئول بیان کرد: استان کرمان با وجود اینکه فرصت های بسیار خوبی وجود دارد، اما جنوب و شرق استان به دلیل عدم تعادل امکانات یکی از نیازمندترین هاست و این نشان دهنده نگاه لیبرالی است که این نگاه به دنبال توسعه است و حرکت نمی کند. پس از پیشرفت و این نگاه هولناک در حال حرکت است و از شما انتظار داریم در این زمینه کمک کنید و محکومان قیام جای پای خود را در استان کرمان باز نکنند.



سردار معروفی با تاکید بر اینکه نگاه ما به قوه قضائیه اعتقادی است، گفت: استان کرمان یکی از استان های پیشرو در زمینه رهایی زندانیان از جرایم غیرعمد است و آماده همکاری و همفکری با شما در مرکز استان در همه موارد هستیم. نگرش و ما شهرها داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه بر مسائل امنیتی استان تسلط کامل دارد، خاطرنشان کرد: است.


ما در قوه قضائیه به فکر و مکتب حاج قاسم نیاز داریم

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به وی گفت: و دستگاه های دیگر.

رئیس قاضی استان کرمان ادامه داد: معتقدم آنچه مقام معظم رهبری در مورد سردار سردار شهید سلیمانی فرمودند و آن را مکتب خواندند کار بزرگی است.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مکتب امام خمینی(ره) را پیش چشم داشتیم و سپس رهبر فرزانه انقلاب شهید سلیمانی را به عنوان مکتب معرفی کردند.

این مقام مسئول افزود: ما در قوه قضائیه به فکر و مکتب حاج قاسم نیاز داریم و در این مکتب اخلاص مبارزه برای خدا، ذوب در روستا حرف اول را می زند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: استان کرمان در عرصه جهاد، شهادت و ایثار ظرفیت دارد که اگر در حوزه مدرسه حاج قاسم باشد، استان می تواند در این عرصه الگو شود.

رئیس قاضی استان کرمان با اشاره به پیشنهاد سردار معروفی مبنی بر درخواست شهادت شهید سلیمانی توسط قضات و وکلای کرمانی گفت: ما از این پیشنهاد استقبال می کنیم و باید به فکر راه اندازی دبیرخانه ای به مناسبت ایام حج باشیم. قاسم حتما در نیمه دوم سال درخواست هایی در این زمینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید