نمایش شهادت شهید سلیمانی با تکمیل سالن این شهید در موزه دفاع مقدس کرمان

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798453

سردار سرلشکر سلام در افتتاحیه تالار شهید سلیمانی موزه دفاع مقدس کرمان تاکید کرد.

حسین سلامی گفت: با تداوم تکمیل تالار شهید سلیمانی موزه دفاع مقدس کرمان و توسعه آن می توان فضای ارزشمندی برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم و ترسیم مسیر جهادی شهید فراهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه این موزه گفت: یادم هست در سال های اخیر که حاج کاسم فرمانده لشکر 41 سارولا بود، ساخت این موزه را آغاز کرد. تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس کرمان در پایان حضور وی در ارتش این گنجینه نفیس و ارزشمند کشف شد.

وی ادامه داد: این مجموعه مسیر مجاهدت انجام شده توسط لشکر 41 ثارولای کرمان را در دوران دفاع مقدس به تصویر می کشد و در این فضای جدید مجاهدت های سردار سلیمانی بعد از دفاع مقدس تا حدودی به تصویر کشیده شده است.
سرلشکر سلامی گفت: با تکمیل و توسعه مستمر این مجموعه می توان فضای ارزشمندی را برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم و مسیر جهادی شهید سلیمانی با خط کار و آثار و پیامدهای آن فراهم کرد. برای به تصویر کشیدن ارزش به جا مانده در تاریخ ایران، منطقه و جهان اسلام.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در واقع این نیز بخشی از تاریخ انقلاب ماست و تنها به شخص حاج قاسم مربوط نیست، بلکه نقاطی را در مسیری که تاریخ انقلاب ما از دوران دفاع جهانی و سپس شهادت این سردار بزرگ گذشت که برای آیندگان بسیار آموزنده است و به جاودانگی، فراموش نشدنی و ماندگاری این راه مقدس کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید