محرومیت زبنده جنوب کرمان نیست/ کرمانی میزبان شهید سلیمانی است


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889260

رئیس جمهور گفت: فقر و محرومیت در استان کرمان به ویژه در جنوب استان زیبانده نیست و دولت مصمم است پروژه های نیمه تمام را تکمیل و در جهت رفع فقر و محرومیت گام بردارد و برای رفع فقر و محرومیت از جامعه تلاش کند. چهره استان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پیش از ورود به استان کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا علیه السلام با اشاره به سفر به استان کرمان گفت: در این سفر باید هزینه کرد. به جنوب کرمان توجه ویژه ای شده است و به همین دلیل بخشی از برنامه سفر این است که شهرهای جنوبی کرمان را اختصاص دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: ویژگی کرمان این است که شهر شهدا به ویژه شهید سپهبد شهید سلیمانی است که مسئولیت همه ما را بر عهده دارد و هر وقت با من دیدار می کرد بر کرمان به ویژه جنوب کرمان تاکید می کرد. مراقبت از مردم و خودشان، توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار داشت و حمایت از محرومان نیز دغدغه ویژه دولت است.

وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی کرمان با بیان اینکه کاستی ها و مشکلات استان در حال بررسی است، گفت: فقر و محرومیت در استان به ویژه در جنوب استان زیبانده مشکلی نیست و دولت مصمم است. برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین رفع آن ها.» فقر و محرومیت گام بردارد و تلاش کند فقر و محرومیت را از چهره استان زدود.

آیت الله رئیسی ابراز داشت: مشارکت در سرمایه گذاری به ویژه در جنوب استان بسیار حائز اهمیت است و برای بسیاری از سرمایه گذاری ها بستر خوبی وجود دارد که باید از آن حداکثر استفاده را کرد.

رئیس جمهور گفت: استان کرمان مهد مردان و زنان فرهیخته است و می توان از شاعران، علما، سیاستمداران و شخصیت های برجسته علمی این استان نام برد و نماد گرانقدر این کشور، حضور شهید سلیمانی است جبهه مقاومت که افتخار مردم است. استان کرمان کشور و حتی جهان اسلام است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد کردند که باید همواره مورد توجه همه قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 6 هزار و 500 شهید و 19 هزار جانباز و جانباز در استان کرمان امروز کرمان را به عنوان محور مقاومت و پایتخت مقاومت اسلامی به جهانیان معرفی می کنند، گفت: نقشی که کرمانی ها در تمام صحنه های انقلاب اسلامی ایفا کردند ستودنی است. ..

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی، باغی، معدنی و گردشگری استان کرمان و با بیان اینکه این استان به بهشت ​​معدنی ایران معروف است، تصریح کرد: ظرفیت نیروی انسانی استان کرمان با حضور نیروهای کارآمد، جوان و تحصیل کرده در استان یکی از نکاتی است که بدیهی است در این منطقه وجود بیش از 100 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان نشان از ظرفیت بالای این کشور دارد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: با وجود این امکانات، بیکاری در استان کرمان اهمیتی ندارد. در استان بخصوص در جنوب استان فقر و محرومیت وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید