دیدار همسر رئیس جمهور ونزوئلا با زنان ایرانی


ساعت: 04:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855505

سلیا فلورس، همسر نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، با تعدادی از زنان، فعالان سیاسی و اجتماعی ایرانی به همراه نانسی هازالی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همسر رئیس جمهور ونزوئلا با حضور تعدادی از فعالان ایرانی در عرصه های مختلف با شنیدن نظرات آنان از فعالیت این زنان مطلع شد. در این دیدار «مقاومت» وجه مشترک زنان ایرانی ونزوئلایی بود.

در این دیدار که در مجتمع سعدآباد و با حضور انسیه هزالی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، تعدادی از زنان ایرانی و همچنین چند زن به همراه همسر رئیس جمهور ونزوئلا سخنرانی کردند.

سلیا فلورس با ابراز خوشحالی از حضور در ایران و آشنایی با توانایی های زنان ایرانی، از مقاومت مردم ونزوئلا در برابر تحریم ها و فشارهای آمریکا گفت و مقاومت را تنها راه ایستادگی و حرکت به جلو دانست.

انسیه حزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه بهای مقاومت کمتر از سازش و تسلیم است، از مقاومت مردم ونزوئلا به ویژه زنان مبارز در این کشور تمجید کرد.

وی از مقاومت زنان ایرانی در دوره های مختلف جنگ و جنگ های نظامی-سیاسی-اقتصادی گفت و نقش زنان را در جنگ های ترکیبی و شناختی مهم دانست.

در پایان این دیدار دو طرف بر ادامه مذاکرات و امضای یادداشت تفاهم در خصوص اقدامات عملیاتی بین دو طرف تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید