دیدار ویژه شمانی با نمایندگان مجلس برای مذاکرات وین + جزئیات

دیدار ویژه شمانی با نمایندگان مجلس برای مذاکرات وین + جزئیات

روز جدید دریادار شمانی گفت: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم ها، تمرکز بر ایجاد سازوکارهایی برای خنثی سازی ابزارهای تحریمی است و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

صبح امروز در نشست تخصصی با حضور دریادار علی شمهانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و جمعی از اعضای دبیرخانه مجلس شورای اسلامی، آخرین تحولات لغو تحریم ها تشریح شد.

در این دیدار نمایندگان حاضر در جلسه در جریان روند آغاز دور جدید مذاکرات در دولت سیزدهم و تحولات و چالش های موجود و همچنین اولویت های اصلی در دستور کار تیم مذاکره کننده ایرانی قرار گرفتند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در این جلسه با تاکید بر حل سریع برخی از مسائل باقیمانده در مذاکرات که هنوز توافقی در مورد آنها حاصل نشده است، گفت: این امر ثبات را اجتناب ناپذیر کرده است.

دریادار شمانی تاکید کرد: راهبرد اصلی کشور در کنار تلاش برای رفع تحریم ها، تمرکز بر ایجاد ساز و کارهای خنثی سازی ابزارهای تحریمی است و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

نمایندگان حاضر در این نشست بر لزوم تداوم تلاش های موثر تیم مذاکره کننده ایران برای احیای حقوق از دست رفته ملت در توافق برجام تاکید کردند. .

دیدگاهتان را بنویسید