سوال بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران توسط شمانی: پرونده انتقام جویی شدید در چه مرحله ای است؟

سوال بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران توسط شمانی: پرونده انتقام جویی شدید در چه مرحله ای است؟

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علامه طباطبایی، علم و صنعت و شهید بهشتی در نامه‌ای از علی شمهانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در دانشگاه و تشریح وضعیت پرونده سخت انتقام‌جویی دعوت کرد.

به نام خدا
«خداوند بر قوم ما معصوم است، هر چند آنان بر ما معصومند» (سوره رض، آیه 11).
جناب آقای علی شمهانی
دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی
سلام
با توجه به نزدیک شدن به ایام شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی و یادآوری این روزهای تلخ، جمعی از دانشجویان بسیجی بر خود لازم دانستند تا به اطلاع و نظر شما عزیزان برسانند. برای حضرت ولیعصر (عج) مثمر ثمر و لذت بخش باشد.
جنایت مستقیم آمریکا در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدر آشکار است که نیازی به توضیح و مقدمه چینی ندارد. با توجه به اینکه نزدیک به دو سال از شهادت سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گذرد، همچنان دل مردم انقلابی ایران اسلامی از این جنایت جریحه دار است و این اندوه کاسته نشده و متأسفانه تعادلی وجود ندارد. جذب این جنایت خصمانه شد. ; به گونه ای که آتش خشم، همچون دوران اولیه ملت ایران، هر روز بیش از پیش شعله ور می شود و بیش از پیش در ذهن مردم ما این پرسش مطرح می شود که پاسخ دقیق این شرور، غیر انسانی چیست. و جنایت شرور این جنایت داده نشد؟

آقای شمانی!
ما نیز شاهد این انفعال در برابر چنین جنایتی در رابطه با شهادت دکتر محسن فهری زاده هستیم. مردم متعجبند با وجود اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بارها و آشکارا نقش مستقیم خود را در این ترور اعلام کرده است، اما واکنش ما به این جنایات چه بود؟ در واقع به نظر می رسد «انفعال» در برابر تخریب عناصر کلیدی نظامی و علمی در این مرز به گفتمان غالب نهادهای مربوطه تبدیل شده است و به نظر می رسد تیرگی و تعمیم های غیرواقعی جزء لاینفک مسئولین این امر باشد. اتفاق افتاد.
در شهادت سفیر ایران در یمن به وضوح ردپای عربستان جنایتکار و کودک کش را در خرابکاری می بینیم که صرفاً محصول پای میز مذاکره با عربستان و حل و فصل به اصطلاح بود. سوء تفاهم با عربستان سعودی این خط لعنتی اصلی ترین سوء تفاهم هایی که می توان بین ما و عربستان سعودی حل کرد چیست؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی!
در این سه جنایت، ردپای سه ضلع مثلث شیطان صفت «عبری غربی» به قدری واضح است که نیازی به تحلیل عمیق آن نیست. همچنین این جنایات را بخشی از پروژه تضعیف نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی و محور مقاومت در دل مجاهدان و مسلمانان منطقه غرب آسیا می‌دانیم.
به نظر می رسد پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، بی توجهی نهادهای مسئول جمهوری اسلامی در تکمیل پرونده «انتقام سنگین»، دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به هدف اصلی خود جسورتر کرده است.
امروز همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و در راستای تداوم جنایات و تجاوزات وحشیانه دشمن طی دو سال گذشته، از شما دعوت می کنیم به عنوان دبیر ستاد عالی انقلاب به بسیج دانشجویی توضیح دهید. شورای امنیت ملی چه مرحله ای دقیقاً چه کسی مسئول آن است و چرا مردم از جزئیات آن آگاه نیستند؟
ما معتقدیم که درخواست فرمانده کل قوا برای انتقام گیری شدید ناقص است و شورای عالی امنیت ملی به طور خاص مسئول طراحی آن است. امیدواریم توضیحات شما مرهمی باشد بر دلهایی که هنوز از شهادت سردار ملکوتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پریشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید