دیدار کلیباف با مراجع معظم تقلید / ارائه گزارش عملکرد 2.5 ساله مجلس


ساعت: 15:25
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920485

رئیس شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز (چهارشنبه 18 دی) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده بود، با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد. و حسین نوری همدانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز (چهارشنبه 18 دی) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده بود، با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله، دیدار و گفتگو کرد. جوادی آملی و حسین نوری همدانی

در این دیدارها رئیس مجلس با اشاره به اینکه وظیفه اینجانب ارائه گزارش به مرجع تقلید در خصوص عملکرد شورای اسلامی است، گزارشی از عملکرد 2.5 ساله مجلس یازدهم در حوزه های مختلف ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداخت. مشکلات کنونی کشور .


در این دیدارها مسئولان کشوری و سران قوا ضمن تشکر از اقدامات مجلس، راهنمایی های لازم و رساندن دغدغه مردم، خواستار حل مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر صبح امروز پس از ورود به شهر مقدس قم ضمن بازدید از بیمارستان در حال ساخت با حجت الاسلام والمسلمین شهرشتانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران دیدار کرد.

بر اساس این گزارش احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان قم در مجلس نیز در این جلسات حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید