رئیسی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا: مدارس و دانشگاه ها به موقع باز می شوند

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به شرایط جدید شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: همه مردم باید به تمامی نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند. هنگام استفاده از ماسک در اماکن عمومی و به ویژه با نزدیک شدن به ایام محرم، این ملاحظات باید در گروه ها و اماکن زیارتی با دقت بیشتری رعایت شود.

رئیسی همچنین بر تزریق دوز تقویت کننده این واکسن تاکید کرد و از وزارت بهداشت خواست تا تهیه واکسن لازم را در اولویت قرار دهد و مراکز واکسیناسیون را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان افزایش دهد.

رئیس جمهور همچنین به افزایش سفرهای خارجی و زیارت عتبات در ایام محرم و اربعین حسینی اشاره کرد و انجام آزمایشات در مبادی ورودی را برای جلوگیری از ورود سویه جدید این بیماری به کشور ضروری دانست.

رئیسی با قدردانی از مشارکت کنندگان در طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور، اجرای این طرح را در حوزه آموزشی، پیشگیری و غربالگری موفق خواند و بر تامین اعتبارات لازم در این حوزه و ادامه اجرای آن تاکید کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر افتتاح به موقع مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: برای افتتاح به موقع مراکز آموزشی باید تمامی الزامات در نظر گرفته شود. هیچ بهانه ای نباید مانع از برگزاری کلاس ها به صورت حضوری شود.

دیدگاهتان را بنویسید