رئیسی: دولت حافظ حقوق فرهنگیان است/ در اجرای رتبه بندی معلمان تاخیری وجود ندارد

رئیسی: دولت حافظ حقوق فرهنگیان است/ در اجرای رتبه بندی معلمان تاخیری وجود ندارد

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نمایندگان 3 استان بزرگ کشور گفت: قطعاً هماهنگی، همکاری و همدلی نمایندگانی که به فکر مردم و عمران و آبادانی شهرهای کشور هستند، همکاری با دولت در تصمیم گیری مثمر ثمر خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به بحث های مطرح شده از سوی نمایندگان در خصوص بودجه و تخصیص اعتبار برای پروژه های استانی، گفت: دولت بودجه 1401 را بر محور عدالت تعریف کرده و سندی که در این زمینه مورد علاقه ماست، توافقنامه سرزمینی است.

رئیسی با تاکید بر اینکه تلاش دولت برای محرومیت زدایی، جبران کمبودها و توسعه مناطق کم برخوردار کشور است، افزود: در مصوبات سفر استانی ضمن توجه به این موارد، اولویت های استان ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. توسط دولت و اهمیت موضوع و پروژه های استانی توزیع شد.

رئیسی با اشاره به بحث تقویت نیروگاه ها و زیرساخت های استان ها که از سوی برخی نمایندگان مطرح شد، تصریح کرد: برنامه ریزی دولت در این زمینه از جمله تولید 35 هزار مگاوات برق آغاز شده و در شرف اجراست. . خوشبختانه زمستان سال گذشته و تابستان امسال با برنامه ریزی و مدیریت دولت، قطعی گاز و برق خانگی نداشتیم و برای واحدهای صنعتی نیز برنامه ریزی شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: سیاست و تلاش دولت کنترل تورم و جلوگیری از اقدامات تورمی است و در این زمینه حتی پرونده هایی برای اصلاح قانون به مجلس کشیده شد تا اثر تورمی نداشته باشد چرا که برخی موارد حقوقی بار تورمی دارد. اثر همچنین لازم است اصلاحات اقتصادی که با همکاری دولت و مجلس انجام می شود با توضیح نمایندگان مردم همراه باشد.

موضوع انتقال آب از دریای عمان به استان‌های کم‌آب، تعیین آب‌های مرزی و همچنین تاکید بر سهولت و سرعت ارائه خدمات همسریابی توسط بانک‌ها از دیگر مواردی بود که رئیس‌جمهور به آن اشاره کرد.

رئیسی در پایان گفت: همکاری و هم افزایی صمیمانه دولت و مجلس به طور حتم منجر به ایجاد امید در جامعه می شود که توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید