رئیس جمهور با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد

ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796700

رئیس جمهور در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود به شهر مقدس قم با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس جمهور کشورمان در دومین روز از سیزدهمین سفر استانی خود به شهر مقدس کوم با مراجع عظام تقلید دیدار کرد. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در برنامه‌ریزی دومین روز سفر خود به قم، جمعه شب در منزل آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفت: این دولت باید پیام صلح و دوستی را به جهانیان برساند.

وی افزود: ریاست جمهوری بسیار سخت و دشوار است. امیدوارم با عنایت خداوند متعال و ندای معصومین(ع) بتوانید کشور را به بهترین نحو اداره کنید و بر مشکلاتی که در آن سربلند خواهید بود فائق آیید و به آن دست یابید.» اجر بزرگ است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران شایسته برای پست های مختلف گفت: سعی کنید مدیران شایسته و حافظ منافع مردم و عاقل، آگاه و دلسوز بسازید تا بتوانند افراد را به دستور آیه شریفه انتخاب کنند. خوب خدمت کنید

لزوم رسیدگی به دغدغه های مردم در مورد معیشت و تورم

آیت الله صافی گلپایگانی افزود: اگر کارها بر اساس عقلانیت و احتیاط انجام شود قطعاً در مسائل پیشرفت کرده و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه بر لزوم رسیدگی به مشکلات معیشتی، تورم و گرانی مردم تاکید کرد و گفت: آقایان سریعا نسبت به رفع نگرانی و نگرانی مردم از گرانی و رسیدگی به موضوع معیشت مردم اقدام کنند.

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: کوم همواره پایه علم، ادب، علم و اخلاق بوده است و این سوابق باید به بهترین نحو حفظ شود و برنامه هایی که کوم محسوب می شود در شأن و منزلت کوم باشد.

وی در پایان این دیدار با توفیق بیشتر رئیس جمهور و دولت سیزدهم گفت: امیدوارم با عنایت و عنایت خاص حضرت ولی عصر (عج) الله اکبر فرجه الشریف گام بردارید. مسیر خدمت به دین و مردم کشورمان و جلب رضایت خداوند متعال است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید