رئیس جمهور به زیارت امام رضا (ع)


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818559

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در اوایل هجدهمین سفر استانی هیئت دولت و پس از ورود به مشهد امروز چهارشنبه به زیارت حرم رضوی شتافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; آیت الله رئیسی با حضور در حرم مطهر رضوی به اقامه نماز و قرائت مناجات نورانی رضوی پرداخت.

در این حضور حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، آیت الله رئیسی را همراهی کرد و رئیس جمهور باید با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کند.

در جریان حضور رئیس جمهور در حرم رضوی، جمعی از نمازگزاران و همسایگان به تماشای آیت الله رئیسی پرداختند و نسبت به ایشان ابراز احساسات کردند.

دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه های هجدهمین سفر استانی رئیس جمهور به خراسان رضوی است.

در این سفر برخی از اعضای شورای دولت صبح امروز به صورت جداگانه وارد مشهد و سایر شهرستان های استان شدند و برخی نیز به همراه رئیس قوه مجریه به مشهد مقدس سفر کردند.

بر اساس گزارش ها معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شهرستان های سرس و فریمان و معاون توسعه روستایی رئیس جمهور از شهرستان های کوچسره و کاشمر در جنوب استان بازدید خواهند کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و وزیر نیرو در سفر به گناباد و بجستان در جریان مشکلات و مشکلات مردم این مناطق قرار خواهند گرفت.

همچنین مردم سبزوار و نیشابور از وزیر جهاد کشاورزی و شهرستان های مرزی تایباد و تربت جام نیز پذیرای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این سفر استانی از شهرهای جوین، جغتای و هوشاب در غرب استان نیز بازدید خواهد کرد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز میهمان شهرستان بردسکن و کاشمر است و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست نیز به شهرستان های درگز و کوچان سفر خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی به کاشمر، وزیر صنعت، معدن و تجارت به نیشابور، سبزوار و داورزن، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به چناران و بینالود (ترکبه- شاندیز) و وزیر کشور سفر می کنند. به شهر مرزی کلات.

همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزرای آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کشور، میراث فرهنگی، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و توسعه روستایی رئیس جمهور برنامه های جداگانه ای در شهر مشهد با 3، 5 برنامه خواهند داشت. میلیون نفر مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اولین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت در سال 1401 چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری – امروز و فردا – به خراسان رضوی انجام می شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به 17 استان از جمله هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کوگیلویه و بویراحمد، ماهرا احمد سفر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید