رئیس جمهور وارد شهر نبندان شد


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918143

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز جمعه در چارچوب سفر دو روزه خود به استان خراسان جنوبی برای دیدار با مردم وارد شهرستان نهبندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سیدابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر دو روزه خود به استان خراسان جنوبی صبح جمعه چهارم آذرماه برای دیدار با مردم وارد شهرستان مرزی نهبندان شد.

سال گذشته آیت الله رئیسی در سومین سفر خود به استان خراسان جنوبی در 19 شهریور با بازنگری سند توسعه نهبندان موافقت کرد. اکنون این طرح بازنگری با حدود 250 طرح در حوزه‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و غیره در انتظار نهایی شدن و تصویب در هیات وزیران است تا در صورت نیاز ابلاغ شود. یکی از خواسته های مردم، نمایندگان مجلس و مسئولان این شهرستان در دومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، نهایی شدن این ابلاغیه و سند اجرایی است.

15 نفر از اعضای هیئت دولت رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی کردند که به عنوان نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور از شهرستان های استان خراسان جنوبی بازدید و وضعیت ساختمانی، صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و بهداشتی را بررسی کردند. برنامه ها

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاونت توسعه روستایی و مستضعفان ریاست جمهوری، وزیران کشور، صنایع، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه. و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقتصاد و دارایی، نفت و انرژی در این سفر با آیت الله رئیسی حضور دارند.

همچنین روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا و مدیران کل اعزامی مرکز به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در ۲۸ دستگاه اجرایی استان حضور یافتند و با برپایی میزهای ارتباط مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، درخواست ها، پیشنهادات، مشکلات را دریافت کردند. و نامه های مردم آنها انجام دادند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید