زیرساخت ها در شهرستان نبندان تقویت می شود


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876573

قنات با بیان اینکه به دلیل نبود زیرساخت های لازم، سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در شهرستان ندارند، گفت: اقدام پیگیری در این مرکز به دنبال رفع این مشکل و ایجاد زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانجواد کنات امروز در نماز جمعه شهرستان نبندان گفت: با توجه به فرصت های استثنایی که در نبندان داریم تلاش می کنیم سرمایه گذاران را جذب کنیم تا از این فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به دلیل نبود زیرساخت های لازم، سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در شهرستان ندارند، گفت: اقدام پیگیری در این مرکز به دنبال رفع این مشکل و ایجاد زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار است.

به گفته وی؛ یکی از مهمترین کارهایی که در این مدت انجام شد و موافقت مناطق متولی برای اجرای آن را گرفتیم، ایجاد پست 400 کیلوولتی است که علاوه بر برق رسانی به شهرک صنعتی، پاسخگوی نیازها خواهد بود. نیازهای شهر

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پست 132 کیلوولت شاهکوه تا یکی دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

کنات با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در انتهای خط انتقال گاز کشور قرار دارد، گفت: این مشکل در شرایط خاص به ویژه در هوای سرد احتمال افت فشار و حتی قطع گاز را افزایش داده است، بنابراین با پیگیری هایی که انجام شد. وزیر نفت با آمادگی وزیر نفت موافقت کرد که خط لوله گاز زابل تا نهبندان ادامه یابد.

وی تاکید کرد: با اجرای این 171 کیلومتر، خراسان جنوبی و نبندان از طریق زابل به شبکه گاز کشور متصل می شوند.

استاندار با اشاره به نوع سفرهایی که در استان در دستور کار است، گفت: امروز در یک سفر میدانی به نبندان آمدیم تا ضمن حضور در نماز جمعه در نماز افتتاحیه دو طرح کشاورزی شرکت کنیم.

قناعت با تبریک هفته جهاد کشاورزی به تمامی فعالان این عرصه گفت: در هفته جهاد کشاورزی 109 طرح در استان به بهره برداری رسید که 11 طرح مربوط به شهرستان نبندان است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون کارهای خوبی در استان انجام شده است، گفت: خراسان جنوبی مقصد سومین سفر رئیس جمهور بود و 6 هزار میلیارد تن موافقت را برای ما به ارمغان آورد.

به گفته وی؛ با پیگیری هایی که در مرکز و در سفر معاون رئیس جمهور به استان انجام شد، موفق شدیم مبلغ 1200 میلیارد تن را به این رقم اولیه اضافه کنیم که قطعاً اتفاقات خوبی برای جو در خراسان جنوبی به همراه خواهد داشت.

استاندار در بخش اول سخنان خود به بیان اقتدار ایران اسلامی پرداخت و با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هیچ ابرقدرتی وابسته نیست، خاطرنشان کرد: ایران تنها کشور شیعه مستقل و متدین جهان است. مبتنی بر استعدادهای درونی کار آنها را هدایت می کند.

کنات خاطرنشان کرد: ابرقدرت های جهان که استقلال، اقتدار و خودکفایی ایران را برنمی تابند، در 43 سال گذشته علیه نظام توطئه کرده و از شگردهای مختلف برای سرنگونی نظام استفاده کرده اند.

وی افزود: دشمنی که از جنگ با ایران ناامید شده و به این نتیجه رسیده است که با تهدید نظامی راه به جایی نمی برد، از این رو قصد دارد با اموال دگرگون شده جمهوری اسلامی را از درون ساقط کند.

به گفته وی؛ ایجاد جنگ روانی با شایعاتی چون گرانی بنزین و همه ترفندها برای ناامید ساختن مردم نظام که خوشبختانه با درایت ملت ایران کافی نیست.

استاندار با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم به طرح جراحی اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها پرداخت و گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون یارانه ها به شکل های مختلف پرداخت می شود که یک سوم آن ها انحراف دارد. جاده اصلی.”

کنات گفت: با اجرای این طرح دولت در آینده نزدیک شاهد حل مشکلات اقتصادی کشور خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی در آخرین روز از هفته جهاد کشاورزی برای بهره برداری از دو طرح کشاورزی به نبندان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند سفر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید