رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد

ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت در این مراسم گفت: یکی از وظایف دانشگاه مسئولیت اجتماعی است چرا که صرف علم آموزی و نوشتن مقاله نمی شود. مفید باشد.”

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید با اقدامات مناسب بتواند مشکلات جامعه را کاهش دهد.

این مسئول گفت: خداحافظی با دکتر نامدار به معنای قطع همکاری با ایشان نخواهد بود و قطعا از تجربیات ایشان استفاده خواهد شد. شروع به دیدن رفع محرومیت در روستا کنید.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به کاستی های موجود در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این مراسم گفت: از ابتدای بودجه ریزی تاکنون شاهد کم لطفی در توزیع نیروی کار و اعتبار برای استان قزوین بوده ایم.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم تخصیص بودجه مناسب، فرصتی برای توسعه جدی و پیش رونده در دانشگاه علوم پزشکی قزوین وجود ندارد؛ به عنوان مثال در حوزه معلمی حداقل با کمبود معلم مواجه هستیم. 100 نفر و این وضعیت ایجاب می کند که کاسوین به گونه ای خاص دیده شود.


نیروهای حوزه بهداشت جوابگوی نیاز استان نیستند

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تعداد نیروها در حوزه سلامت جوابگوی نیاز استان نیست، چرا که موقعیت جغرافیایی استان به گونه ای است که در زمان برگزاری همایش جزء سایر استان های همجوار محسوب می شود. حوادث

محمد بیگی اذعان داشت: حضور جراح و متخصص در استان قزوین با مشکل مواجه است و سرانه تخت در استان کمتر از میانگین کشوری است و در حوزه پژوهشی کمترین امکانات را داریم که از وزارتخانه درخواست داریم. در دوره ریاست جمهوری جدید توجه ویژه ای به استان داشته باشد تا بتوان با مردم دیدار کرد و خدمات مناسبی به آنان ارائه کرد.

وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان قزوین در کنار رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی است تا برای رفع نیازهای مردم استان پیشرفت بهتری داشته باشد.


d30c1bd6 dde9 4b1b a69a 4068e5125bb2 خبر خاکستری

لطف الله سیاهکلی در ادامه این مراسم بیان کرد: استان قزوین در حوزه های مختلف با کمبود خاصی مواجه است که دانشگاه علوم پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و این مهم که ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد چند سالی است که عقب مانده است.

وی افزود: استان قزوین با وجود همجواری با پایتخت از وضعیت بهداشتی مناسبی برخوردار نیست و مهمترین دلیل آن شرایط نامناسب تخصیص بودجه است.

کاسوین از عقب ماندگی سلامتی رنج می برد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت توجه ویژه ای شده است، اما سهم استان قزوین در این امر بسیار محدود است، از وزارتخانه می خواهیم این تاخیر را جبران کند. ترم جدید

سیاهکلی در پایان یادآور شد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه بهداشت و درمان در کنار رئیس جدید UMN خواهیم بود و از وی حمایت خواهیم کرد.

رجب رحمانی در این مراسم با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به موضوع بهداشت و درمان دارد، گفت: باید در حوزه توزیع و ارائه تسهیلات و توزیع اعتبارات به استان ها اقدامات مناسبی انجام شود.

وی افزود: مرکز استان باید به بحث تامین امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان ها توجه داشته باشد و ما نمایندگان در برابر همه ملت مسئول هستیم.

نماینده مردم تاکان در مجلس تاکید کرد: بیمارستان شفا تاکستان با تردد به این شهرستان به 500 هزار نفر خدمات رسانی می کند و قول داده ایم دستگاه ام آر آی را از وزیر قبلی و فعلی تهیه کنیم و خواهان پیگیری این موضوع هستیم.

رحمانی با تاکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم نیز برای رفع مشکلات تلاش می کنیم، خاطرنشان کرد: در حد توان به دولت و مسئولان کمک کرده ایم و انتظار داریم کسری های استانی رفع شود تا حوزه های لازم از امکانات لازم برخوردار باشد. . “

در پایان این مراسم دکتر عبدالله دیدبان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین معرفی و از زحمات دکتر پیمان نامدار تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید