رئیس رژه روز ارتش: با کوچکترین اشتباهی منطقه مسلخ صهیونیست ها می شود

رئیس رژه روز ارتش: با کوچکترین اشتباهی منطقه مسلخ صهیونیست ها می شود

روز جدید : پیام این آمادگی برای رژیم صهیونیستی این است که اگر در تلاش برای عادی سازی روابط در برخی کشورهای منطقه هستید، بدانید که کوچکترین حرکتی هم از چشم نیروهای نظامی و امنیتی ما پنهان نمی ماند.

رئیس جمهور گفت: پیام آمادگی نیروهای مسلح برای رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی سازی روابط در برخی کشورهای منطقه هستید، بدانید که حتی کوچکترین حرکتی بر نیروهای نظامی و امنیتی ما پوشیده نیست و اگر شما انجام دهید و کوچکترین اشتباهی، این منطقه صهیونیست ها را می کشد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم رژه ارتش به مناسبت بیست و نهمین روز از فروردین ماه با گرامیداشت مقام ارتش، اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در موقعیت بسیار خوبی برای دفاع از ارزش ها قرار دارد. ، نظام و مردم متکی به ارتش هستند. آمادگی ارتش دلگرم کننده است و برای مردم پیام امید می دهد، این آمادگی برای دشمن این است که حتی کوچکترین تحرکی از سوی دشمن از دیدگان نیروهای مسلح ما پنهان نمی ماند.

وی افزود: پیام این آمادگی برای رژیم صهیونیستی این است که اگر به دنبال عادی سازی روابط در برخی از کشورهای منطقه هستید، بدانید که کوچکترین حرکتی هم بر نیروهای نظامی و امنیتی ما پوشیده نیست و در صورت انجام و کوچکترین اشتباه، این منطقه یک قتل عام صهیونیست ها خواهد بود.»

وی گفت: به آمریکایی‌ها می‌گویم شما که پذیرفتید ما در کمپین فشار حداکثری شکست فجیعی را متحمل شدیم، بدانید که این سرنوشت همه کسانی است که در مقابل جمهوری اسلامی و این مردم بزرگ و مقاوم می‌ایستند. .

وی تاکید کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح و ارتش ما نقطه امیدی برای ملت ایران و ملت های مستضعف مشترک جهان است که با ظالمان و مستکبرین روبرو هستند.

وی گفت: به عنوان خدمتگزار مردم از تمامی فرماندهان و کارکنان ارتش صمیمانه تشکر می کنم. امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش به فرماندهی قوای عالی آماده انجام ماموریت های محوله است و این آمادگی برای کشور ما موفقیت بزرگی است باید خدای متعال را شکر کنیم.

رئیسی در پایان یادآور شد: در پیشگاه امام بزرگوارمان شهدای گرانقدر این وفاداری که امروز ارتش عزیزمان نزد رهبر معظم انقلاب می کند، استوار و ارزشمند است، خداوند لشکر عزیزمان را حفظ و حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید