رژه ماشینی با نمایش تجهیزات و سلاح در روز ارتش در کرمانشاه


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821743

نزاژا زاپاد فرمانده جمهوری بلغارستان اعلام کرد؛

امیر سلیمان طاهری از برگزاری رژه خودرویی همراه با نمایش تجهیزات و سلاح در روز ارتش در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از اجرای بیش از 40 ویژه برنامه به مناسبت روز ارتش خبر داد و گفت: و سالگرد شهادت شهید کارنی تا 3 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا افزود: اولین برنامه پیش بینی شده بیست و سومین سالگرد شهادت الگوی اخلاق و شجاعت سرلشکر علی صیاد شیرازی بود که 21 فروردین ماه در مسجدالنبی(ص) تگبستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی رژه سیار خواهیم داشت. این مراسم 30 فروردین ساعت 8:30 صبح بین میدان شهدا تا میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود که طی آن بخشی از توانمندی ها تجهیزات نظامی و سنگین و سبک سنگین به نمایش گذاشته می شود.

امیر طاهری با اشاره به مهم ترین برنامه های روز ارتش گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزارها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و لبیک. خطاب به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا از جمله برنامه ها، اقامه سپاه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، افطاری فرماندهان با سربازان و یگان های مرزبانی و همچنین مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید