مراسم رژه روز ارتش در ارومیه با ماشین سواری برگزار می شود


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822376

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش گفت: سه سال دیگر مراسم رژه روز ارتش در مرکز استان ارومیه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، امیر سرتیپ علی حاجیلو در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: در این رژه خودروها و دستاوردهای نظامی و امکانات و تجهیزات نظامی فعلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در معرض دید عموم قرار می گیرد. رژه یگان های پیاده را نداشته باشند.

وی ادامه داد: رژه خودروهای ارتش از ساعت 8.30 صبح 29 فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش از مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم دعوت کرد که روز همبستگی ارتش و مردم است.

امیر حاجیلو با اشاره به دیگر برنامه های روز ارتش گفت: دیدار با خانواده شهدا، نظافت مزار شهدا و دیدار با فرماندهان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از دیگر برنامه های این روز است.

وی افزود: با هوشیاری امام راحل و نامگذاری 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش، همه نقشه های دشمن نقش بر آب شده و ارتش شهدای زیادی در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور تقدیم کرده است و در تلاش است. “

وی ادامه داد: دشمنان امروز تلاش می کنند ما را از صادرات تسلیحات مدرن نظامی باز دارند و این افتخار بزرگی برای رزمندگان است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش با اشاره به ساخت منازل سازمانی برای نیروهای خود گفت: در چند سال اخیر 5000 منزل مسکونی برای تامین امکانات رفاهی ساخته شده است.

امیر حاجیلو با اشاره به وضعیت تعیین تکلیف زمین به لشگر 64 ارومیه، ادامه داد: توافق خوبی با مسکن و شهرسازی برای رفع مشکلات این پروژه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید