با کوچکترین اشتباهی مجازات می شویم


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814574

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و نساج پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکی در نشست خبری پیش از دیدار فردا تیمش مقابل نساج گفت: جای تاسف است که باید در مشهد با نساجی بازی کنیم. استان مازندران با این همه فوتبالیست ممتاز افسوس می خورد که زمین مناسبی برای میزبانی مسابقات ندارد اما از طرفی جای خوشحالی است که دوباره به مشهد آمدیم. امیدوارم تیم شهرهدی بتواند امتیازات لازم را کسب کند تا هر سال با سپاهان به مشهد سفر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم های آقای الهامی همیشه شجاع هستند و سعی می کنند فوتبال خوبی ارائه دهند. این کار را برای تیم های حریف سخت می کند. نساجی ها همیشه سعی می کنند خوب بازی کنند و به ما این فرصت را می دهند که فوتبال خوبی ارائه دهیم. بازی سختی داریم و امیدوارم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی با اشاره به غیبت تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: شهریار مغانلو محروم است و سه چهار بازیکن مصدوم داریم که در بازی فردا برای جذب آنها تلاش می کنیم.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: خوشحالم که با تیمی خلاق، برنامه ریزی شده و فردی بازی می کنم. همه چیز در فوتبال ما سپاهان است. از رهبری تا محرم نویدکی و در دسترس بودن ورزشگاه خوب که سپاهانی ها از آن پیروز می شوند. فردا یک بازی بسیار تاکتیکی با ریتم خوب اما سخت برای هر دو تیم برگزار می شود.

وی افزود: سپاهان نه از نظر کیفیت فنی بلکه از نظر امتیازی به جایگاه واقعی خود نرسیده است. بزرگترین گناه سپاهان این است که فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و من به آنها تبریک می گویم. از بحث امتیازی که بگذریم، سپاهان و نساج از نظر کیفی فوتبال خوبی بازی می کنند. خوشحالم که با یک مربی و بازیکنان خوب با سپاهان بازی می کنم و دوست دارم بازیکنانم فردا باشند تا ویترین فوتبال ما را به نمایش بگذارند.

چهار یا پنج بازیکن مصدوم داریم که فردا نمی توانند بازی کنند.» سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می دانیم سپاهان تیمی است که اگر کوچکترین اشتباهی داشته باشیم ما را به شدت مجازات می کند.

الهامی درباره استعفای محرم نویدکی از سرمربیگری چندی پیش سپاهان گفت: چند بازی اخیر سپاهان را دیده ایم و فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. فوتبال ما از بازگشت محرم (نویدکی) بیشتر سود می برد تا سپاهان. غیبت محرم ضایعه جدی برای فوتبال ماست. تقصیر اوست که می خواهد تیمش فوتبال فعلی بازی کند. این نوع فوتبال جریمه دارد که نویدکی هم آن را پرداخت. انتظار نمی رفت محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان برگردد.

وی درباره تقابل تیمش با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال نیز تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی دیدار مقابل سپاهان است. تا آن زمان اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و از این به بعد نمی توانم در مورد بازی جام حذفی صحبت کنم. فقط باید بگویم که استقلال یکی از بهترین تیم های آسیاست و خوشحالم که مقابل تیمی بازی می کنم که فوتبال فعلی بازی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید