رئیس موساد: در کرمانشاه، اصفهان و تهران به ایران پاسخ خواهیم داد

رئیس موساد: در کرمانشاه، اصفهان و تهران به ایران پاسخ خواهیم داد

دیوید بارنیا، رئیس موساد، نسبت به احیای برجام هشدار داد و گفت که انجام این کار ده ها میلیارد دلار اضافی به خزانه دولت ایران واریز می کند.

رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) تهدید کرده است که اگر رژیم تل آویو مستقیما یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله قرار گیرد، اسرائیل عاملان این حمله را در خاک ایران مجازات خواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از شبکه 7 اسرائیل، «دیوید بارنیا» رئیس موساد در بیانیه ای در کنفرانس سالانه مؤسسه مبارزه با تروریسم در دانشگاه رایشمن اسرائیل با اشاره به آخرین سفر کاری خود به هفته واشنگتن گفت. در آن سفر، فهرست بلندبالایی از او پیامدهای (منفی) احیای برجام را به مقامات ارشد جو بایدن و قانونگذاران آمریکایی ارائه کرد و به آنها هشدار داد که برجام را احیا نکنند.

او مدعی است در صورت احیای برجام، ده ها میلیارد دلار در اختیار دولت ایران قرار خواهد گرفت. وی گفت: پس از احیای برجام، بلافاصله 6 میلیارد دلار به آنها (ایران) می رسد و علاوه بر این، این معامله در سال اول حدود 90 میلیارد دلار و هر سال ده ها میلیارد دلار اضافی وارد خزانه ایران می شود. در سال اول احیای برجام، تولید ناخالص داخلی ایران 25 درصد رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رژیم ایران نباید با احیای برجام به میلیاردها دلار دسترسی پیدا کند، افزود: صرف نظر از معامله با جمهوری اسلامی ایران، موساد ایران پاسخگوی اقدامات خود خواهد بود.

وی افزود: برای من مهم است که تاکید کنم بازی را چشم بسته بازی نمی کنیم. ما چشم خود را از حقیقت اثبات شده دور نمی کنیم. ما فقط بر حقایق تکیه می کنیم. ما با چشم انداز ایران و تحقق آن آشنا هستیم. آن را در عمل ببینید و بنابراین حتی اگر توافقی امضا شود، به ایران در برابر فعالیت‌های موساد مصونیت نمی‌دهد.»

بارنیا افزود: مقامات ارشد ایران باید بدانند که استفاده از زور علیه اسرائیل و اسرائیلی ها مستقیماً یا از طریق نیروهای نیابتی آن، با واکنش دردناکی علیه بازیگران مسئول در ایران مواجه خواهد شد. ما فقط به دنبال جعل هویت نخواهیم بود. “پرداخت. ما مسئولین اعزام نیروهای نیابتی، کسانی که آنها را مسلح کرده اند و دستور دهندگان آنها را تعقیب خواهیم کرد و این اتفاق در تهران، کرمانشاه و اصفهان خواهد افتاد.”

طی 12 سال گذشته، اسرائیل بارها بدون اینکه رسماً مسئولیت آن را بر عهده بگیرد، عملیات تروریستی در ایران انجام داده و دانشمندان هسته ای و موشکی و همچنین فرماندهان ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به هلاکت رسانده است.

اخیراً وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، ماموران اطلاعاتی ایران شبکه گسترده‌ای از عوامل موساد را که قصد خرابکاری و بمباران یک مرکز تحقیقات علمی در اصفهان را داشتند، کشف کردند. و عملیات آنها را خنثی کرد

دیدگاهتان را بنویسید