کتاب های حزب الله عراق به حمله ایران به پایگاه های موساد پاسخ داده است


ساعت: 02:50
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815331

کتاب های حزب الله در عراق در بیانیه ای حمله به مقر موساد را واکنشی به بمباران خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب های حزب الله در عراق در بیانیه ای حمله به مقر موساد را واکنشی به بمباران خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق دانستند.

در کتاب های حزب الله آمده است: بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسرائیلی موساد کشته و زخمی شدند، روندی است که مرحله ای از درگیری متفاوت در عراق را پیش بینی می کند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات در پاسخ به بمباران هفته های اخیر در داخل کشور ایران توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد. بر این اساس، بر لزوم اخراج پایگاه های نظامی و اطلاعاتی خارجی از کشورمان برای جلوگیری از درگیری های بین المللی و منطقه ای تاکید می کنیم.

در این بیانیه آمده است: خطاب به کسانی که صدای خود را بلند کردند و برای حکومت گریه کردند و بمباران پایگاه های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند، می گوییم: زمانی که اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی نیروها و انبارهای تسلیحات عراق را بمباران کردند، آن صداها کجا بود؟ ما مثل الان نشنیده ایم که آنها را محکوم کنند، بنابراین ما تبدیل به دو جبهه شده ایم. یکی از ما از اسلام و حرم و کشورش دفاع می کنیم و دیگری از آمریکایی ها و صهیونیست ها و حاکمان خونخوار خلیج فارس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید