رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: جسد نسیم سجی در باغی در کنار خانه وینچستر پیدا شد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: جسد نسیم سجی در باغی در کنار خانه وینچستر پیدا شد

روز جدید رئیس قاضی استان آذربایجان غربی گفت: پس از کشف جسد نسیم صدگی در باغی واقع در ارومیه، متهمان پرونده دستگیر شدند.

رویداد۲۴- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص قتل نسیم سجی در ارومیه گفت: پس از دریافت گزارش فردی، جسد زنی به هویت نسیم سجی محمودجیک فرزند حسن اهل شاهین دژ که ظاهراً در حال زندگی بوده است. به عنوان یک لیسانس در ارومیه، با یک گلوله ساچمه زنی در ناحیه کتف، مستقیم و چسبیده به بدن و اسلحه کمری وینچستر نیز در کنار بدن قرار داشت. در باغی در روستای اوسالو ارومیه کشف شد.

وی افزود: در بررسی ها و استعلام های انجام شده مشخص شد یکی از فرزندان صاحب باغ که مظنون پرونده است ساعت 7 صبح از مرز عبور کرده و پدرش ساعت 9 از مرز خارج شده است. 00:00 صبح در همان روز و ساعت 10.30 مجددا وارد کشور شد.

رئیس قاضی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: پدر مظنون به همراه برادر دیگرش که با مشاهده جسد به پلیس آگاهی اطلاع دادند دستگیر و هم اکنون تحت نظر هستند. تحقیقات پزشکی قانونی آغاز و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: «نسیم سدهی در پی نزاع لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

وی همچنین گفت: «سه نفر از افراد مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شدند. قاتل شناسایی شده اما همچنان متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

نسیم سجی

ترور نسیم سدهی

نسیم سدهی کیست؟

به گزارش رویداد۲۴، نسیم صدکی دختری ۲۳ ساله اهل شاهیندژ (صائن قلعه) در استان آذربایجان غربی بود که در ۱۸ آبان ماه سال ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات مردمی درگذشت. به گفته برخی منابع، وی با دو گلوله از ناحیه وسط پیشانی و سینه کشته شده است.

برخی نهادهای حقوق بشری مدعی هستند که نسیم صدکی برای شرکت در تظاهرات به ارومیه رفته و در آنجا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. اما قوه قضائیه و پلیس تیراندازی به وی را تکذیب کردند و گفتند او در باغی کشته شده و ارتباطی با تظاهرات نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید