رادیو باید از چهره سازی بی برنامه و اغراق برخی افراد بپرهیزد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: استفاده از همکاران با انگیزه، با روحیه جهادی و انقلابی و با همراهی ایمان و اندیشه، صیانت عمیق از سازمان، سلامت نظام، جذب نیروی با انگیزه و ارزشمند از مهمترین ارکان فعالیت در صدا و سیما است.

دری نجف آبادی تصریح کرد: از چهره سازی و تجلیل از برخی افراد خودداری کنید و سازمان صدا و سیما باید معارف و ارزش های اسلامی را در همه بخش ها ترویج کند.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت های هنری برای نوجوانان و جوانان و برگزاری کلاس های آموزشی و جذب افراد مستعد از طریق این کلاس ها باید در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت: تاسیس رادیو محلی بسیار خوب است اما نباید از این گونه برنامه ها از برنامه های اصلی غافل شد و اولویت این سازمان رسانه ای تبیین و بیان خلاقانه دستاوردهای بزرگ انقلاب با نوآوری و هنرمندی است. .

دری نجف آبادی گفت: به فضای مجازی اهمیت ویژه ای داده شده و فعالیت بیشتر در این فضا و استفاده از تدابیر هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: جلوگیری از نفوذ و کارشکنی در نظام نیز باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید