راز ماندگاری بسیج در ارتباط مستمر با مردم و پایبندی به آرمان های جمهوری اسلامی ایران است.


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912285

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان:

حامد آرامش گفت: رمز ماندگاری بسیج ارتباط مستمر، گسترده و همه جانبه با مردم و پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت سرافراز ما همواره قدردان خدمات آن خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر هامون ، حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است. و امروز این قدرت الهی به رهبری رهبر معظم انقلاب پشتوانه ای محکم و بازویی محکم در دفاع از میهن و توسعه و پیشرفت کشور است.

وی افزود: بسیج علاوه بر فداکاری ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس، طی سالیان متمادی از زمان تشکیل خود، با محوریت فعالیت های فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی در عرصه ها و مراحل لازم حضور موثر و تاثیرگذار داشته است. مناطق محروم و در بحران ها و سوانح به مردم کمک کرده است و امروز با درک شرایط حساس کنونی سعی در انجام ماموریت های محوله و تقویت مؤلفه های وحدت آفرین، مسیر کمال، پیشرفت و عزت و اقتدار روزافزون کشور دارد. اجرای گام دوم پس از انقلاب اسلامی، هموارتر.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: امروز بسیج تنها یک نهاد یا سازمان نیست بلکه اندیشه و مظهر وحدت و انسجام ملت و اخلاص در عمل است.

وی گفت: استواری و پایمردی سربازان دلیر بسیجی در دفاع از ارزش های نظام مقدس اسلامی قابل تقدیر است و هفته بسیج بهانه ای برای حفظ آن رشادت و رشادت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید