«ولایت» راز ماندگاری شهید حجازی بود/ این شهید در خدمت اسلام و انقلاب بود.


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822315

اولین سالگرد شهادت سردار سرلشکر سید محمد حجازی در کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: ولایتمداری یکی از ویژگی های بارز سردار حجازی بود که در این سال ها از استان خارج نشد و این رمز ماندگاری این شهید بزرگوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سرلشکر سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و بسیج در حسینیه ثارالله برگزار شد. پیامبر اکرم (ص) در کرمانشاه.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در این مراسم گفت: سردار حجازی از فرماندهان برجسته سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس بود و 42 سال خدمت صادقانه داشت و قبل از انقلاب نیز از انقلابیون ضد استکبار بود.

رئیس دفتر پیامبر اعظم(ص) کرمانشاه افزود: سردار حجازی یکی از مخلص ترین و ولایتمدارترین شخصیت هایی بود که همچون شهید بزرگوار سردار سلیمانی از چهره های شاخص وی بود که در طول دوران ولایت را ترک نکرد. آن سالها این شهید والا مقام است.

وی سردار حجازی را شخصیتی صبور و خستگی ناپذیر معرفی کرد و گفت: این سردار بزرگ در عرصه های خطیر جهاد و مقاومت در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و سال ها در این جامه مقدس در خدمت و مجاهدت خالصانه سپری کرد.

حجت الاسلام جلیلیان اذعان داشت: صبر و استقامت سردار حجازی نشان داد که مردم استان صبور و ولایتمدار تهذیب نفس است لذا این سردار رشید اسلام انسانی متدین بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در تشریح ویژگی های این شهید والامقام، ادامه داد: دلی سرشار از ایمان واقعی و واقعی. سرشار از انگیزه و اراده و قدرت کامل در خدمت به اسلام و انقلاب، خلاصه ای از شخصیت این مجاهد بسم الله است.

فرمود: خوشا به حال کسانی که در پایان کارشان تمام اقامتگاه های امام زمان (عج) را تایید می کنند.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به حدیثی از امام باکر (ع) می گوید: از نظر ایشان اسلام بر پنج چیز استوار است: نماز، زکات، حج، روزه و ولایت که از دیدگاه این بزرگوار امام بالاتر است چون ولایت کلید آنهاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید