راز نجات کشور در تربیت معلم مبتنی بر علم است/ فراخوان ثبت نام نزدیک به 35 هزار معلم

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800189

احمدی لاشکی گفت: مشکلات کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلمان امکان پذیر است و تا قبل از سال جاری برای جذب نزدیک به 35 هزار معلم ثبت نام و آزمون خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل هرمز; کاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش پنجشنبه امروز در نشست با روسای 22 گانه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: رکن اصلی سند آموزش و پرورش بنیادی تربیت معلم است.

وی افزود: راز کاهش مشکلات مختلف در کشور با تربیت صحیح و مطلوب معلمان و بر مبنای علمی امکان پذیر است.
به گفته احمدی لاشکی، تلاش برای ثبت نام و آزمون استخدامی حدود 35 هزار معلم مورد نیاز آموزش و پرورش تا قبل از سال جاری ادامه دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: راه ها.

این مسئول عدالت آموزشی ارتباط مستقیمی با فراهم بودن فضای امن آموزشی دارد و باید تلاش شود تا انصاف در ساخت فضاهای آموزشی امن در کشور و استان ها رعایت شود.

احمدی لاشکی با اشاره به آموزش دانش آموزان بر اساس محورهای شش گانه سند تحول بنیادین گفت: نباید به مسائل و تمرینات تربیتی در ارتباط با مسائل آموزشی و استفاده از فضای مجازی برای آموزش از راه دور توجه کرد. به آسیب های اجتماعی توجه کنید «دوبرابر.

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش استقلال روستاها در قانون گذاری برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و مصونیت آموزش و پرورش را در برابر فشارهای بیرونی و سیاسی از مهمترین دلایل پیشرفت تحصیلی در جوامع پیشرفته می داند.

وی گفت: باید دوباره تلاش کنیم تا آموزش حضوری مهمترین روش در مدارس کشور باشد و با حضور دانش آموزان در کلاس های درس از مشکلات و مشکلات آموزشی بکاهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید