راز کشتن یک خواهر را سالها بعد کشف کنید

راز کشتن یک خواهر را سالها بعد کشف کنید

روز جدید : زن جوانی به پلیس آگاهی استان فارس رفت و گفت مادرش سال ها پیش کشته شده و از ترس سکوت کرده است.

زن توضیح داد: دو عمویم به همراه مرد دیگری که نمی شناسم مادرم را کشتند و جسد او را از خانه بیرون آوردند. جسد مادرم را در چاه انداختند و سپس مرا تهدید کردند که در این مورد سکوت کنم و به کسی چیزی نگویم. خیلی ترسیده بودم که اتفاق بدی برایم بیفتد، ترجیح دادم این راز را حفظ کنم، اما حالا بعد از چند سال تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم.

اظهارات این زن به پیگرد کیفری منجر شد و کارآگاهان تلاش کردند تا صحت اطلاعات ارائه شده را بررسی کنند.

پس از یافتن چاهی که زن درباره آن صحبت می کرد، استخوان های ماده را در آنجا پیدا کردند. مشخص شد که شاکی حقیقت را گفته است اما هویت مقتول تا مشخص شدن آزمایشات لازم همچنان نامشخص است.

گام بعدی توسط پزشکی قانونی برای برادر مقتول برداشته شد. مرد ابتدا وانمود می کرد که از همه اینها بی خبر است، اما وقتی بازجویی ها ادامه پیدا کرد، ماند و گفت: من و خواهرم شرایط بسیار سختی داشتیم، البته برادرم هم با خواهرم اختلاف داشت. تصمیم گرفت دو برادر داشته باشد. «بیا خواهرم را بکشیم، برای آن از یکی از دوستانم کمک گرفتم.

بعد از قتل با کمک یکی از دوستانم جسد موتورسیکلت او را بار کرده و از شهر خارج کردیم و داخل چاه انداختیم. سپس با تهدید برادرزاده هایم توانستیم این راز را حفظ کنیم و هیچکس متوجه جنایت ما نشد. سرانجام برادرم کشور را ترک کرد و برای ادامه زندگی به اروپا رفت و هنوز هم در آنجا زندگی می کند.

ماموران پس از ثبت اعترافات این مرد به سراغ دوست وی رفتند و متهم را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی اعتراف کرد که در قتل به دو برادر کمک کرده است. او می گوید: «دو برادر نزد من آمدند و گفتند به خاطر اختلافاتی که دارند خواهرشان را می کشند.

از من کمک خواستند و مبلغ هنگفتی را برای شرکت در این کار به من پیشنهاد کردند و من هم با این دو نفر موافقت کردم. وقتی جسد را داخل چاه انداختیم تمام سرنخ ها از بین رفت و من هم فکر می کردم در این مدت همه چیز فراموش شده و هیچکس پیگیر موضوع نیست.

بر اساس این گزارش، دو متهم در حال حاضر در زندان به سر می برند و پس از رسیدگی در دادگاه کیفری، نوع و میزان مجازات آنها مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید