نه آپارتمان میسازم نه رستوران دارم/ نقابهای نفاق بعد از سالها برمیدارند


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886341

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم به زودی نقاب ها برداشته شود همانطور که در فوتبال بعد از سال ها نقاب های منافقین برداشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال درباره کلاس داوری پیش فصل گفت: «کلاس خیلی خوبی بود.» معلم اسپانیایی کلاس را تحسین کرد و گفت که تا به حال چنین چیزی ندیده است.

وی افزود: از اعضای هیئت رئیسه، رئیس کمیته داوران و دبیر کل فدراسیون تشکر می کنم که محیطی دوستانه و با کیفیت را برای داوران فراهم کردند. امیدواریم همانطور که برای پیش فصل تعطیلات خوبی داشتیم، تعطیلات خوبی را برای فصل نیز داشته باشیم. VAR گرفتن

رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور داوران ایرانی در مسابقات بین المللی به دلیل عدم آمادگی VAR گفت: کار تخصصی است. افشاریان و کامرانی فر در این کار متخصص هستند و عهده دار آن هستند.

وی در خصوص اظهارات سهیل مهدی مبنی بر رها شدن کار صدور مجوزهای حرفه ای گفت: می خواهیم همه زحمات و فشارها را از دوش سازمان لیگ برداریم. کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای را به فدراسیون آوردیم. ما مسئول این کار را تعیین کرده ایم. کمیسیون بدوی و تجدیدنظر به زودی تشکیل می شود. ما کار را ادامه خواهیم داد و خدا کمکمان کند.

مجدی در ادامه در حاشیه برگزاری کارگاه دانش افزایی داوری و کمک داور لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم به زودی نقاب ها برداشته شود، مثل فوتبال بعد از سال ها نقاب های منافقین برداشته شود. با تشکر از افشاریان به خاطر دغدغه زیادش برای داوری. از دبیر کل فدراسیون که روزها و ساعت ها در کنار هم در خصوص داوری و به خصوص VAR من صحبت می کنم.

وی افزود: با وجود بیماری وزیر ورزش، شب گذشته بیش از یک ساعت با وی صحبت کردم که 40 دقیقه آن حدودا VAR بود. من معتقدم اگر این سیستم بیاید، بسیاری از دلالان، دوگانگی و همه چیزهای نادرست از بین می رود. من مربی، سرمربی، سرپرست و بازیکن بوده ام و می دانم که چگونه است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این که در حال حاضر قضاوت می کند چگونه اعتراف کند اگر اعتراف کرده این هنر اوست. هواداران استقلال و پرسپولیس به پیروزی فکر می کنند. نمی دانم چرا برنده به داور اعتراض کرد. من رزومه برخی از شما دوستان را دنبال کردم و شاید سطح شما 50 درصد بالاتر از بقیه باشد. بسیاری از شما مدرک کارشناسی ارشد دارید. از هر کلاس می توان 2 کلمه یاد گرفت.

مجدی ادامه داد: کلاس تقویتی کلاس درس نیست. کلاس طوفان فکری است. شاید چیزی به شما بگوید که می توانید تغییر دهید. به عنوان کسی که عاشق فوتبال است، کار خواهم کرد. در هر موقعیتی باشید. من کار و زندگی ام را به خاطر فوتبال رها کردم و بدم نمی آید که آپارتمان ساز باشم یا رستوران داشته باشم. شغل من فوتبال است و هر روز تا 12 یا یک شب در فدراسیون هستم و دغدغه هایی دارم.

و ادامه داد: امروز هم که جمعه است و همه در کنار خانواده هستند، از صبح در فدراسیون بودم و الان آمده ام. حضور VAR همچنین کار ما را آسان می کند زیرا از فساد و واسطه گری جلوگیری می کند. در این فصل 3 بار از کمیته استیناف و انضباطی درخواست کرده ام تا برای شناسایی افراد معترض، حالت ناشناس را در ورزشگاه ها قرار دهند. همچنین جریمه ها را افزایش می دهیم و اعداد را افزایش می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: حقوقی که من می گیرم حقوق یک 24 ساعته نیست. اگر برای پول می خواهید بیایید نیاید چون تغییر چندانی در این فوتبال رخ نمی دهد. افزایش قیمت سال گذشته با پیگیری های مکرر افشاریان انجام شد. من باید پول داشته باشم و درآمد داشته باشم. فدراسیون فوتبال بی پول نیست. من باید بتوانم به شما پول بدهم، اما پول ما آن طرف گیر کرده و به ما پول نمی دهند. با چه مشکلاتی توانستیم حقوق را افزایش دهیم. من کاری را انجام می دهم که واقعی است. جلسه دیگری با کمیته انضباطی و استیناف خواهم داشت تا درباره داوران، مربیان و بازیکنان شفاف سازی کنم.

مجدی افزود: شما هم باید بتوانید اشتباهات خود را بپذیرید. حتی اگر جریمه شدید و چند بازی را از دست دادید، اطاعت کنید. من می دانم که شما طرفدار رنگ نیستید و اشتباهات ناخواسته هستند، اما رویکرد این است که رعایت کنید.

او به طور خاص VAR وی گفت: همه چیز فوتبال است نه بر عهده فدراسیون. من در قرعه کشی سازمان لیگ گفتم که به نیم فصل اول نمی رسد اما برخی رسانه ها حرف من را دقیقا برعکس فهمیدند. وجود این فناوری باعث آسودگی بیشتر ما نیز می شود، زیرا فدراسیون و داوران را از هتک حرمت هایی مانند تبانی و سوت زدن به نفع یک تیم خاص رها می کند.

وی افزود: این لباس ها که برای داوران تهیه شده بود و مورد تمجید دوستان قرار گرفت وظیفه ما بود. به خصوص از بهاروند تشکر می کنم که با ما بود و هماهنگی کرد و توانست حق داوری را که اکنون بر عهده طرف است، بگیرد. با تشکر از دوستانی که در ردیف جلو نشسته اند و کار اصلی را انجام می دهند و من امضای اصلی را انجام می دهم. من از داورانی که در این عکس ها اقتدار خود را نشان دادند و امتیاز خوبی گرفتند سپاسگزارم. البته این عکس ها بیشتر برای فرهاد مجیدی تبلیغاتی بود چون ظاهراً بیشترین کارت را گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید