رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران پیوست

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806511

علی امینی از پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران خبر داد و گفت: رامسر دارای ویژگی های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که باید شناسایی و ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی امینی شاد در گفت و گو با بلاغ، با اشاره به پیوستن رامسر به شبکه شهرهای همکار گردشگری ایران، گفت: از تجربیات، امکانات و خدمات کشورهای عضو برای ارتقای گردشگری استفاده می کند.

وی افزود: رامسر دارای ویژگی های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که در صورت معرفی یکی از مسئولان به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری قابل شناسایی و معرفی است.

امینی شاد گفت: این تفاهم نامه بین 52 شهرستان از جمله نوش آباد، کاشان، مهریز، سرخرود، طلحاب، مهدیشهر، ایذه، بندر حمیر، ورزنه، شوشتر، دامگان، سمنان، نجف آباد، زرند، دهاقان، لاهیدان، رامسر به مدیریت اداره کل “توسعه گردشگری داخلی” وزارت میراث فرهنگی.

شهردار رامسر گفت: بسترسازی برای همکاری در حوزه گردشگری، تبادل دانش و تعامل گردشگری با سایر کشورها در قالب طرح های خواهر، تولید محتوای مشترک مجازی برای تجهیز مقاصد شهرهای گردشگری، توسعه سفرهای گردشگری. و آموزش ترویج گردشگری از جمله اهداف این توافقنامه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید