چرا رامسر عروس شهرهای شمالی ایران است؟

چرا رامسر عروس شهرهای شمالی ایران است؟

رامسر یکی از مقاصد گردشگری است که در هر فصلی مسافران خود را دارد. این شهر به دلیل نزدیکی به تهران می تواند برای چند روز شما را از دغدغه های زندگی رها کند. پس این بار با خرید بلیط تهران رامسر، جور دیگری سفر کنید و رامسر را از زاویه ای دیگر ببینید.

سایت های رویایی اما طبیعی رامسر

البته همه شهرهای شمالی ایران دریا و جنگل دارند اما تلاقی دریا و جنگل را فقط در رامسر می توانید ببینید. این شهر که در دامنه البرز قرار دارد، دارای جنگل‌ها و آبشارهای طبیعی است که آرامشی بی‌نظیر به مردم می‌دهد. جنگل صفارود یکی از جنگل های شهرستان رامسر است که مسیر آن از جاده جواهرده می گذرد. پارک جنگلی صفارود در وسط دره ها قرار دارد و به همین دلیل منطقه ای بکر باقی مانده است. این پارک یک رودخانه آب معدنی نیز دارد که مردم می توانند از آن برای نوشیدن استفاده کنند.

مارکوف ورا یکی دیگر از جاذبه های طبیعی رامسر است که دارای پوشش گیاهی متنوعی از گلپر، بلوط، شمشاد و ازگیل است. این قله در قسمت شرقی رامسر به سمت تنکابن قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر به دریا و مرکبات دارد. شاید بتوان قطعه ای از بهشت ​​را در جنگل های دالخانی یافت. این جنگل با درختان سر به فلک کشیده و مه غلیظ فضایی رویایی ایجاد می کند که بهترین لحظات را برای دوستداران طبیعت یا افرادی که برای قدم زدن در جنگل می آیند فراهم می کند. از دیگر مکان های دیدنی رامسر می توان به ییلاق گرماسیر، باغ ایرانی، سد میجران، آبشار ایج، روستای جنت رودبار، جاده گچ و آبشار سیاسرت اشاره کرد.

لذت امتحان کردن غذاهای محلی رامسر

غذاهای شمالی همیشه طرفداران خود را دارد. در تهیه این غذاها از سبزیجات محلی و ادویه های مخصوص استفاده می شود که طعم خاصی به غذا می دهد. اگر بخواهیم معروف ترین غذاهای محلی رامسر را به شما معرفی کنیم باید به خورش سیر انار، بشته وش، ترش سماق، ناز خاتون، آغوز مسما، ​​خورش آلو و … بسنده کنیم. این غذاهای محلی را می توانید در بهترین رستوران های رامسر مانند خاور خانم، آرارات، دوستی، برادران، مظاهری، بلوط و کدبانو سفارش دهید.

در کدام هتل رامسر اقامت کنیم؟

خوب است برای گشت و گذار و استشمام هوای رامسر چند روز در این شهر بمانید. برای رزرو هتل رامسر، انتخاب های متنوعی از قبیل اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها و هتل آپارتمان ها پیش رو خواهید داشت که هر کدام بسته به امکانات هتل، موقعیت مکانی، بودجه و ظرفیت در تاریخ مورد نظر شما بستگی دارد.

اگر قصد سفری مقرون به صرفه دارید، هتل آپارتمان رویا شیرین، نیستان رامسر و کارن رامسر انتخاب های خوبی هستند، اما می توانید اقامتی رویایی و مجلل را در هتل پارسیان رامسر که یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است، تجربه کنید. هتل آپارتمان تارج متین، اقامتگاه رامسر، پارک تعطیلات و بام سبز رامسر شاید چندان مجلل نباشند، اما هتل های تمیز و باکیفیتی هستند که امکانات و خدمات خوبی ارائه می دهند.

مدتی را در چشمه های آب گرم رامسر بگذرانید

رامسر یکی از شهرهای شمالی ایران است که آبگرم معدنی دارد. چشمه های معدنی به دلیل داشتن مواد معدنی و خواص درمانی برای درد مفاصل، کمر و پاها، بیماری های پوستی و روماتیسم مناسب هستند. می توانید از آبگرم رامسر هم به صورت حمام و هم به صورت استخر عمومی استفاده کنید. این آبگرم ها در شهرهای رامسر کتالم و سادات محل (سعید محل) وجود دارند.

رامسر مفرح، متنوع و هیجان انگیز

گاهی اوقات افزودن هیجان به یک سفر آن را به یاد ماندنی تر می کند. خوشبختانه رامسر سرگرمی های متنوعی برای افزایش آدرنالین سفر دارد. یکی از جاذبه های رامسر تله کابین آن است. این تله کابین مسیری دو کیلومتری از سواحل دریای خزر تا ارتفاعات جنگل دارد که از آنجا منظره بی نظیری از شهر رامسر وجود دارد.

شهربازی واقع در پایین تله کابین فرصت خوبی برای یک روز هیجان انگیز فراهم می کند. کاخ مرمر یا تماشاگه راز که با معماری اروپایی و هنر هنرمندان داخلی و خارجی توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند، یکی از دیدنی های رامسر به شمار می رود.

بازارهای محلی رامسر فرصت خرید و سوغاتی

بوی شیرین مرکبات و سبزیجات را فقط در بازار محلی رامسر می توانید استشمام کنید. پنج شنبه و جمعه در بازارهای رامسر حال و هوای متفاوتی دارد، در این دو روز کشاورزان شمالی و بانوان هنرمند محصولات تازه و خانگی خود را به بازار می آورند و می توانید غذاهای محلی و سوغات رامسر را در این بازار پیدا و خریداری کنید.

خرید بلیط هواپیما رامسر با بهترین قیمت در فلای امروز

از قدیم الایام می گویند شنیدن مثل دیدن است، هر چه از زیبایی رامسر بگوییم تا خودت بروی و نبینی، انصاف نمی کند. پس در حالی که ظرفیت پروازهای رامسر پر است، بلیط هواپیما خود را بخرید و آخر هفته رویایی را در رامسر تجربه کنید.

برای خرید بلیط هواپیما رامسر از سایت فلای تودی کافی است پس از ورود به قسمت پروازهای داخلی مبدا و مقصد را انتخاب کنید. در صورت تمایل به خرید بلیط یک طرفه تاریخ ورود و در صورت تمایل به بلیط رفت و برگشت تاریخ برگشت را نیز وارد نمایید و پس از وارد نمودن تعداد مسافر و کلاس پروازی مورد نظر بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا قیمت بلیط هواپیما را در ایرلاین های مختلف پیدا کنید نشان می دهد.

با استفاده از ابزارهای موجود در سایت مانند تقویم و روند قیمت به راحتی می توانید ارزان ترین بلیط رامسر را انتخاب کنید. حتی گاهی می توانید با تغییر تاریخ سفر خود به مدت یک یا دو روز بهترین قیمت بلیط را خریداری کنید. با نمایش قیمت بلیط می توانید نوع پرواز (سیستمی، چارتر یا لحظه آخری) را مشاهده کرده و با توجه به بودجه و ایرلاین خود بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید. هنگام ثبت نام در سایت از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. اگر سوالی در مورد خرید دارید، پشتیبانی 24 ساعته Fly Today آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید