جنگ ستارگان در سرسبزترین نقطه ایران با جایزه 40 هزار دلاری/ رامسر در «مستریونیورس ایران» پذیرای زنان و مردان از سراسر جهان است.

ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921859

مسابقات بین المللی ایران مستر یونیورس زیر نظر فدراسیون بین المللی (IFBB) از 5 تا 9 بهمن ماه به میزبانی شهر رامسر در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای آغازین سال 2023، ایران به تدریج خود را برای برگزاری یک رویداد بین المللی باشکوه و بی سابقه آماده می کند. با رایزنی های انجام شده، برای اولین بار کشورمان به عنوان میزبان مسابقات مستر یونیورس در بهمن ماه ۱۳۹۲ انتخاب شد.

این مسابقات از تاریخ 26 تا 30 بهمن 1401 (15 تا 19 بهمن 1392) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB و در رشته های بدنسازی، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، عضلات، بازی های کلاسیک، ورزش های تناسب اندام، مدل تناسب اندام، چالش تناسب اندام، مسابقه شروع قوی ترین مردان در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و جانبازان صورت می گیرد.

از اتفاقات ویژه در این مسابقات، برگزاری مسابقات چالشی کشتی و آمادگی جسمانی در بخش بانوان است تا شرکت کنندگان این فرصت را داشته باشند تا در یک مسابقه بین المللی در کشور خود شرکت کنند.

جوایز این مسابقه در مجموع 40 هزار دلار تعیین شده است که بین تمامی رشته ها توزیع می شود و 16 کارت حرفه ای به برندگان برتر (Jumpsuit) در رشته های مختلف اهدا می شود.

اما پس از آخرین بررسی ها، شهرستان رامسر در استان مازندران به عنوان میزبان ایران مستریونیور انتخاب شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پوستر مسابقات کیهان مستر ایران را رسما رونمایی کرد تا خیل عظیمی از ورزشکاران خود را برای حضور در این رویداد بی نظیر آماده کنند.

باید بگویم؛ جزئیات رده های وزنی و قد در رده های سنی مختلف طی روزهای آینده از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید