رانندگان متخلف توسط هواپیماهای بدون سرنشین جریمه می شوند

رانندگان متخلف توسط هواپیماهای بدون سرنشین جریمه می شوند

رئیس پلیس راهور فرجا از اعزام پهپادها از کرمان به بندرعباس خبر داد و گفت: اطلاعات خودرو بلافاصله از طریق پهپادها اطلاع رسانی و در صورت نیاز جریمه یا تعلیق صادر می شود. سردار هادیان فر گفت: اطلاعات خودرو بلافاصله از طریق پهپادها اطلاع رسانی می شود و در صورت نیاز جریمه یا تعلیق اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور فرجا از اعزام پهپادها از کرمان به بندرعباس خبر داد و گفت: اطلاعات خودروها بلافاصله از طریق پهپادها اطلاع رسانی می شود و در صورت نیاز جریمه یا تعلیق اعمال می شود.

سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امسال پیش بینی های لازم را برای کنترل و مدیریت ترافیک انجام داده ایم و استفاده از بالگرد و پهپاد پلیس نیز در این کار نقش داشته است.

وی افزود: این پهپادها برای استان هایی که مسیرهای طولانی دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است مانند استان های فارس و کرمان که عرض جغرافیایی خاص خود را دارند.

رئیس پلیس راهور فرجا بیان کرد: پهپادهای ما از کرمان به سمت بندرعباس و بوشهر در حال حرکت هستند و همه شبانه روز در حال کار هستند. همکاران در مرکز کنترل پهپاد مستقر هستند.

سردار هادیان فر گفت: اطلاعات خودرو بلافاصله از طریق هواپیماهای بدون سرنشین اطلاع رسانی و در صورت نیاز جریمه یا تعلیق اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید