راهنمای خرید انواع یراق آلات در ایران


ساعت: 00:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898412

اساس سازه آرمیچر است، بنابراین لازم است قبل از خرید خود را از آن مطلع کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اساس سازه آرمیچر است، بنابراین لازم است قبل از خرید خود را از آن مطلع کنید. شاید شما هم در هنگام خرید اصطلاحاتی در مورد این محصول شنیده باشید که مفهوم آن را کاملا متوجه نشده اید. در ادامه مقاله سعی داریم شما را با تمامی شرایط خرید یراق آلات در ایران آشنا کنیم.


1- آشنایی با انواع یراق آلات

میلگردها به دو دسته اصلی آجدار و غیر آجدار یا ساده تقسیم می شوند که از نظر ظاهری و عملکردی تفاوت های چشمگیری دارند..

میلگرد ساده: میلگردهای ساده گروهی از مقاطع فولادی هستند که هیچ گونه برآمدگی روی سطح خود ندارند. در واقع سطح این محصول صاف و صیقلی بوده و کمتر در ساختمان سازی از آن استفاده می شود.

میلگرد آجدار: میلگرد آجدار مفتولی است که حاصل کشیدن یا نورد کردن شمش فولادی است که پس از پیش گرم شدن در دستگاه تحت فشار در نوردها کشیده می شود و به صورت میله بلند در می آید که در نهایت با قالب های پله ای پله می شود. اگر بخواهیم این محصول را به سه دسته تقسیم کنیم A2 ، a3 و a4 تقسیم شده است.

باید خواند: راهنمایی یک دستگاه بخرید


2- دانستن اندازه میلگرد

برای اطلاع از اندازه مورد نیاز فیتینگ باید به عددی که بعد از کلمه فیتینگ داده می شود توجه کنید. برای مثال عدد 14 در میله 14 اندازه قطر این محصول را نشان می دهد. میلگردهای ساخت ایران در سایزهای 8 میلیمتر تا 32 میلیمتر موجود است و شما باید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید نمایید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی سایزهای یراق آلات در کارخانه ها موجود نمی باشد و برای خرید برخی از سایزها باید آنها را سفارش دهید..

به طور کلی قطر این محصول به استاندارد مورد استفاده در کشورهای مختلف بستگی دارد و همیشه بین 6 تا 60 میلی متر می باشد. این محصولات در قطرهای بین 6 تا 32 میلی متر به راحتی در بازار موجود هستند و باید برای قطرهای بزرگتر سفارش داده شوند. طول معمول میلگردهای تقویتی ساخته شده 12 متر است، اما برای قطرهای زیر 10 میلی متر نیز به صورت کلاف تولید می شوند..


3- آشنایی با کیفیت آرمیچر

اکثر کارخانه های تولید میلگرد در کشور میلگرد را مطابق با استاندارد ملی ایران تولید می کنند. اما کیفیت نهایی آرمیچر تولید شده به کیفیت بلوک مصرفی بستگی دارد و به همین دلیل برخی از کارخانه ها محصول با کیفیت تری تولید و به بازار عرضه می کنند. لازم به ذکر است که کارخانه ذوب آهن اصفهان هم اکنون با کیفیت ترین یراق آلات کشور را تولید می کند. در مورد کیفیت آرمیچر می توان اصطلاح آرمیچر سبک یا سنگین را بیان کرد. میلگرد سبک به معنای میلگرد سبکتر از وزن استاندارد و کیفیت پایین تر از استاندارد و میلگرد سنگین میلگردی است که دارای وزن استاندارد و کیفیت بالاتر از کارخانه سازنده باشد..


4-آشنایی با استاندارد اتصالات

در کشور ما اولین استاندارد لوازم ذوب آهن در اصفهان اعلام شد که از بین آنها می توانیم AII و AIII (GOST5781) اشاره شده. لازم به ذکر است که این استاندارد برگرفته از استاندارد روسیه می باشد. این استانداردها همچنان در بازار فولاد حاکم است. در سال های اخیر، استاندارد دیگری، به اصطلاح (ISIRI3132) ساخت این محصول مرسوم شده است و تمامی تولیدکنندگان ملزم به رعایت این استاندارد هستند.


5- آشنایی با وزن آرمیچر

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، وزن استاندارد آرمیچر است. متاسفانه برخی از خریداران بر این باورند که به دلیل تخصصی بودن این محصول، درک استاندارد آن دشوار است. بنابراین در نتیجه برای خرید فقط به اظهارات فروشنده اتکا می کنند و از محاسبه وزن ثابت به روش استاندارد اجتناب می کنند..

توصیه ما به شما خریداران گرامی این است که قبل از خرید این محصول طول مشخصی از محصول مورد نظر خود را از فروشنده درخواست کرده و وزن آن را با ترازوی دیجیتال محاسبه کرده و سپس طول آن را با متر اندازه گیری نمایید..


مقدمه ای بر دستگاه خم و برش میلگرد.  Nikacorp 02633521405 ☎️

اتصالات هیدرولیک چیست؟

دستگاه آرماتور به عنوان یکی از تجهیزات اساسی در ساخت و ساز، برای خم کردن و برش میلگرد در اندازه های مختلف استفاده می شود. میلگرد شکن ها در دو نوع دستی و هیدرولیک بر حسب هدف در بازار موجود می باشند که از نظر قیمت و نحوه استفاده با یکدیگر تفاوت دارند.

میلگردهای دستی برای خم و برش میلگردهای با قطر کم و برش میلگرد هیدرولیک برای خم و برش میلگردهای با قطر متوسط ​​و بزرگ استفاده می شود. در ضمن قیمت بالابر میلگرد هیدرولیک بالاتر از دستی است و دارای تجهیزاتی مانند پمپ هیدرولیک، موتور برق، شلنگ، فک و چاقوی برش، شاسی و دو یا چهار چرخ برای جابجایی می باشد. در زیر هزینه انواع میلگرد را به شما می گوییم و راهنمای خرید میلگرد مناسب را در اختیار شما قرار می دهیم.


8a63419e b0a2 414b bced bd8e869f50aa خبر خاکستری

فروشگاه اینترنتی نیکا

نیکا با 20 سال سابقه در زمینه واردات، تامین و فروش انواع تجهیزات صنعتی، کسب و کار اینترنتی خود را از دی ماه 1395 آغاز کرد. فروشگاه نیکا با اتکا به 20 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات ساختمانی و 10 سال تجربه در زمینه واردات انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و ماشین آلات هیدرولیک و پنوماتیک، وب سایت خود را در دی ماه 1395 افتتاح و یکی از اکثر وب سایت های کامل در زمینه فروش از هر نوعی ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک. شما می توانید تمامی محصولات را با تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از ما خریداری کنید. امید است با یاری خداوند بتوانیم این وظیفه را هر چه بهتر به سرانجام برسانیم و در خدمت مشتریان عزیز باشیم. در این راستا از انتقادات و پیشنهادات شما صمیمانه استقبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید