ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان/ گرمی به قطب تولید یراق آلات ساختمانی تبدیل شد

ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789353

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل گفت: با توجه به تراکم شهرها و نواحی صنعتی در گرمی، ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهر ضروری است و به دنبال جانمایی و تملک زمین هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما، محمد اهلی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی گرمی گفت: در حال حاضر 3 شهر و ناحیه صنعتی در شهرستان گرمی و همچنین در شهرستان های گرمی و منطقه شکرآب وجود دارد. سرمایه گذاران کامل شده اند «با توجه به مقاومت مردم موران، امکان آماده سازی زیرساخت ها در شهرک صنعتی این نقطه از شهر وجود ندارد.

وی افزود: در سال های اخیر حضور سرمایه گذاران در شهرهای صنعتی استان رو به رشد است، بنابراین این مشکل در شهرستان گرمی کاملا مشهود است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از دلایل استقبال سرمایه گذاران از شهرهای صنعتی ایجاد زیرساخت ها و ایجاد مشوق های سرمایه گذاری است که در سال های اخیر بارها منجر به واگذاری زمین شده است.

وی وجود چندین برند معروف تولید یراق آلات در این شهرستان را نمونه بارز آن برشمرد و افزود: با فعالیت این پروژه ها این شهرستان به قطب تولید یراق آلات ساختمانی در کشور تبدیل شده است.

اهلی افزود: تامین زمین به سرمایه گذاران مستلزم تملک زمین های مورد نیاز در املاک صنعتی است که لزوم توجه بیشتر به توسعه املاک صنعتی جدید را افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل، شیرآلات غیردولتی قهرمان را از دیگر شهرستان های این شهرستان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی 29 هکتاری یکی از موفق ترین شیرآلات کشور است.

گفتنی است در دو شهر و شهرک صنعتی گرمی و شکراب به مساحت 42 هکتار 42 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد کرده اند که از این تعداد 20 واحد تولیدی با 350 نفر اشتغال موفق به اخذ پروانه بهره برداری و مابقی قراردادها احداث شده اند. واحدهای تولیدی خود

منطقه صنعتی موران به مساحت 32 هکتار در نقطه صفر مرزی این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید