راهپیمایی خودروها از 22 بهمن ماه در استان قزوین آغاز شد

فاطمه محمدبیگی در حاشیه راهپیمایی خودروهای 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین; با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حفظ حقوق بشر، اسلامی و بشر است. وی گفت: امروز پس از 43 سال ثبات و استقامت، جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با سلطه، مبارزه با تبعیض، فساد و بزدلی در جهان قرار دارد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز نمایش مقاومت در برابر ظالمان است و همه دنیا به این واقعیت واقفند که جمهوری اسلامی ایران استقلال دینی، عزت و غیرت خود را به هیچ امتیازی نمی فروشد. شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای ترور همه جلوه های مقاومت ملت ایران هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در 43 سال گذشته دشمنان تمام تلاش خود را برای مقابله با پیشرفت و توسعه ایران از جنگ گرفته تا ترور و تحریم و جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به کار بسته اند. اما علیرغم همه این ترفندها، جمهوری اسلامی ایران هرگز از حرکت در عرصه های علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دست برنداشته است.

محمد بیعی گفت: امروز در بسیاری از زمینه ها جزء ۱۸ کشور جهان است و در برخی زمینه ها جزء معدود کشورهای اول دنیا هستیم. علاوه بر این، قدرت نظامی، اقتصادی، علمی و سیاسی ایران در خاورمیانه و جهان مثال زدنی است، از این رو قدرت های برتر جهان پای میز مذاکره با کشورمان نشسته اند.

توطئه های دشمن نتوانست جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرد

وی گفت: امروز نقش ایران در مذاکرات منطقه‌ای و برنامه‌ریزی و توسعه منطقه‌ای و جهانی غیرقابل مقایسه است و دوجانبه و چندجانبه اقتصادی، اجتماعی، تقویت روابط ملی و بین‌المللی، تقویت جایگاه ایران در بین خاورمیانه و تقویت دیپلماسی و سیاست‌های اقتصادی ایران از جمله مواردی است. کشورهای پیشرو جهان همه کشورهای دوست و متخاصم را به شناخت قدرت سیاسی، اقتصادی و فناوری ایران سوق داده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نقش ایران در نابودی داعش و تداوم حضور قدس و شهادت سردار دلا شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کرده است که ایران و ایرانی به دنبال انسانیت، عزت، آزادی و رستگاری بشریت و برای همیشه این هستند. نماد در جهان برای ما.» ایرانیان زنده ماندند.

وی تاکید کرد: امروزه با توجه به اینکه نظام‌های بشری به این نتیجه رسیده‌اند که بازگشت به ارزش‌ها و معنویت‌های اخلاقی و انسانی باید سرلوحه دولت‌ها باشد، رویکرد جهانی در حال تغییر و چرخش و افول آمریکایی و صهیونیستی است. قدرت و استکبار جهانی «این نگاه نشان دهنده سلامت، استحکام و صحت مواضع جمهوری اسلامی ایران است.

محمد بیعی می گوید: دنیای آینده برای ایران اسلامی آینده ای روشن و روشن خواهد بود و ایران همچنان پرچمدار حرکت های مقابله با استکبار جهانی و حمایت از مظلومان و مظلومان و نقش ایران در ثبات منطقه و توافقات چندجانبه اقتصادی و دیپلماسی فعال اسلامی است. جمهوری ایران این را نشان می دهد.

افول قدرت آمریکا و استکبار جهانی نشان از درستی مواضع ایران اسلامی دارد

وی گفت: بهترین نظام اجتماعی دنیا یعنی نظام ولایت فقیه را در 43 سال تجربه کرده ایم. با وجود اینکه هنوز تا رسیدن به آرمان هایی که در ابتدای انقلاب داشتیم فاصله داریم، اما خوشبختانه همیشه در راستای اهداف انقلاب و نظام حرکت کرده و از آرمان ها عدول نکرده ایم.

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: این ویژگی ائمه انقلاب ماست که پدرانه، دلسوزانه، آینده نگر و عقلانی انقلاب را اداره کردند و اکنون نیز رهبر معظم انقلاب راه بنیانگذار کبیر انقلاب را ادامه می دهند. انقلاب اسلامی».

وی تاکید کرد: مردم ایران در 43 سال گذشته همواره در صحنه بوده اند و با وجود مشکلات معیشتی و مشکلات اقتصادی لحظه ای از آرمان های انقلاب کوتاه نیامده و در سخت ترین شرایط در مقابل اقدام نظامی ایستادگی کرده اند. شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی..

محمد بیگی در پایان با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 باخمن گفت: با توجه به اینکه اکنون در ششمین پیک بیماری عروق کرونر قرار داریم که اوج خطرناکی است زیرا بیماری زایی بسیار بالایی دارد. آموزش راهپیمایان با خودرو و موتورسیکلت انجام می شود به امید اینکه حضور مردم در صحنه با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.


حضور آگاهانه مردم در کمپین 22 باخمن عامل مهمی در جلوگیری از توطئه انقلابیون است.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در حاشیه راهپیمایی اتومبیلرانی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین; با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه و عزتمندانه مردم در موکب ها یکی از عوامل مهم جلوگیری از توطئه انقلابیون است. وی گفت: دشمنان در این موارد برای حمایت مردم و ایمان به نظام ارزش قائل هستند. لذا مردم برای حفظ امنیت و استقلال کشور باید با باشکوه ترین حضور در راهپیمایی ۲۲ باخمن شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در 22 مارس باخمن همواره معادلات دشمنان را زیر پا گذاشته است و امسال مردم در این مراسم حضوری آگاهانه و با درک حساسیت و شرایط خاص جامعه، منطقه و کشور، طراوت و استوارتر از آن خواهند داشت. قبل.”

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت:

وی افزود: باید ثروت خود را صدا بزنیم و به جهانیان نشان دهیم و دستاوردهای انقلاب را آبرومندانه برای مردم به ویژه جوانان ارائه کنیم.


کسب عزت و استقلال مهمترین دستاورد انقلاب است


این مقام مسئول گفت: دستاوردهای بسیاری در سایه انقلاب به دست آمده است که یکی از مهمترین آنها عزت و استقلال کشور و شعار انقلابیون با عنوان استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است که امروز ما باید روی این مولفه های ارزشمند پافشاری کنیم.

وی گفت: در شرایط سخت کنونی و در دوران سربلندی تاریخ انقلاب، رسالت و وظیفه همگان در برابر خون سرخ شهدا سنگین‌تر از گذشته شده و انقلاب اسلامی ایران در دل مردم نفوذ کرده است. مستضعفین و بهار انقلابی در همه جای دنیا.» فهمید.

شهسواری بیان کرد: همه آحاد جامعه باید با تعهد به حفظ وحدت و انسجام، با بصیرت و آگاهی با توطئه ها و آشوب های جدید مقابله کرده و انقلاب را که میراث گرانقدر امام و شهداست از خطرات و تهدیدات حفظ کنیم.

وی گفت: همه باید خود را موظف بدانند که دستاوردهای انقلاب به ویژه برای جوانان را تبیین و تحلیل کنند و آن را یک وظیفه انقلابی بدانند که حتی بیش از یک وظیفه مسئولانه و مدیریتی است؛ حوزه های مختلف.


هیچ اقدام عملی برای تحقق ادعای گام دوم انقلاب انجام نشده است


شهسواری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیان شده است. متأسفانه بیانیه گام دوم در بسیاری از حوزه ها سرکوب و به حاشیه رفت و در حد شعار باقی ماند و هیچ اقدام عملی برای اجرای این بیانیه انجام نشد.

وی بیان کرد: مسئولان و تصمیم گیران در اداره کشور باید بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک برنامه و چراغ راه برای خود بیان کنند. زیرا در مرحله بعدی انقلاب قطعاً این امر زمینه ساز بسیاری از تصمیمات خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بچمن می تواند ترجمه این عروج باشد از جمله شهید بهشتی که گفت: مردم ما شیشه ای هستند. اگر شکسته شود، پیروزتر خواهد بود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر استکبار جهانی و غرب به اشتباه بر این باورند که با فشار تحریم ها می توانند چهره شکست خورده ملت ایران را نشان دهند، مطمئن باشید که سخت در اشتباه هستند، زیرا در شرایط سخت این بار ملت ایران پیروز خواهد شد. همچنین ممکن است «رگ زندگی آنها یعنی رژیم صهیونیستی برای همیشه قطع شود و امیدواریم به دستور امام راحل این سرطان برای همیشه از منطقه خارج شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید