راهکارهای توسعه استان اردبیل / از تکمیل بزرگراه تا پله های شهری و بیمارستان هزار تختخوابی


زمان: 08:31
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879700

با بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)؛

جمعی از مسئولان استان اردبیل با حضور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه، با فرمانده قرارگاه دیدار و مصوبات مهم و کلیدی پروژه های مختلف استان اردبیل را تصویب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به همراه دکتر سید حامد عاملی استاندار اردبیل و حجت الاسلام میرکاظم موسوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار صفری و جمعی از اعضای شورای شهر اردبیل شب گذشته قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و راهکارهای بسیار مهم و اساسی را برای پروژه های مختلف تصویب کردند. در استان اردبیل

استاندار اردبیل در خصوص نتایج دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به خبرنگار ما گفت: راهکارهای مهم و اساسی بسیاری برای پروژه های مختلف از جمله عمرانی در استان اردبیل تصویب شده است.

وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در حوزه راه های استان اردبیل گفت: در این جلسه مقرر شد 10 کیلومتر بزرگراه اردبیل – سرچم و آسفالت، 10 کیلومتر از این مسیر، تکمیل نهایی بزرگراه اردبیل – مشگین شهر و همچنین آسفالت جاده ای استان اردبیل انجام شود. خلاصه و معاینه فنی 14 کیلومتری اتوبان گرمی راکب تا پایان سال 1401 تکمیل می شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد پل نیایس اردبیل تا پایان پاییز امسال به اتمام برسد و عملیات ساخت پل بسیج اردبیل آغاز شود. البته برای پروژه های دیگری نیز پیشنهاداتی ارائه کردیم که نهایی شدن آن به جلسات بعدی موکول شد.


ac412760 8400 4c17 a5b5 ad62d69bccb2 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید