راهکارهای جدید دولت برای برخورد با گرانفروشان بلیط هواپیما

راهکارهای جدید دولت برای برخورد با گرانفروشان بلیط هواپیما

در جلسه ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون دادستان تهران، مسئولان سازمان جنایی دولت و نماینده سازمان بازرسی کل کشور، تصمیمات جدیدی برای برخورد با گرانفروشان هواپیما اتخاذ شد.

جلسه بررسی قیمت بلیت هواپیما، تخلفات قیمتی و نحوه برخورد با گران فروشی بلیت با حضور محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، عباس فرزادنیا معاون دادستان تهران و مسئولان سازمان امور جنایی کشور برگزار شد. و نماینده سازمان بازرسی کل کشور به سازمان هواپیمایی کشوری.

در این جلسه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اقدامات انجام شده در راستای ارتقای صنعت هوانوردی را تشریح کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات آسیب شناسی در خصوص قیمت بلیت هواپیما در سازمان هواپیمایی کشوری نحوه همکاری این سازمان با دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و متخلفان هواپیمایی در رابطه با قیمت بلیت هواپیما را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه معاون دادستان تهران همچنین گفت: در موضوع گران فروشی بلیت هواپیما و برخورد باید دو طرف تقاضا و عرضه در نظر گرفته شود و قیمت بلیت ها با توجه به نرخ تورم سالانه به صورت منطقی و منصفانه تعدیل شود. شیوه.

در این جلسه به منظور کنترل قیمت بلیت هواپیما تصمیماتی از قبیل نحوه برخورد قانونی و کیفری با دفاتر و سایت های متخلفین دارای مجوز، روابط قضایی با دفاتر غیرمجاز و سایت های متخلفین بر اساس جرم، عدم تسامح برای متخلفان اتخاذ شد. متخلفان و تشکیل تیم نظارتی و بازرسی با همفکری کلیه مراجع ذیربط انجام شد و مقرر شد مکاتبه با دادسرای رسیدگی به تخلفات در مراکز استان ها به صورت مستقل و بدون مراجعه به مراجع ذی ربط انجام شود. مرکز

دیدگاهتان را بنویسید